«Είχα αγωνία για το πρώτο επεισόδιο»

Ο Γιώργος Μάινας, ο οποίος τους τελευταίους μήνες μένει μόνιμα στην Κρήτη για τα γυρίσματα της επιτυχημένης σειράς του MEGA «Το Νησί», μίλησε στον Γιώργο Λιάγκα για τη ζωή του στην Κρήτη και φυσικά για το επιτυχημένο σίριαλ.

«Η ζωή μας εδώ δεν έχει κάτι το συγκλονιστικό, αλλά, επειδή είχα συνηθίσει στην Αθήνα, η ζωή στη φύση δημιουργεί αμέσως άλλη ποιότητα ζωής» εξήγησε ο ηθοποιός.

Ο τηλεοπτικός Γιώργης αποκάλυψε πως δεν βλέπει υλικό από τη σειρά κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, γιατί πολύ απλά θέλει να το βλέπει μετά με φίλους. Το πρώτο επεισόδιο, όμως, ήθελε να το δει μόνος του.
«Το πρώτο επεισόδιο ήθελα να το δω μόνος μου, γιατί είχα αγωνία. Δεν βλέπω υλικό όταν γίνεται το γύρισμα, οπότε έχω μεγάλη αγωνία. Πάντως, μετά το δεύτερο επεισόδιο, που είναι πιο χαλαρά τα πράγματα, μου αρέσει να έχω και φίλους μου μαζί να το βλέπουμε».

Όσο για την επιτυχία που σημειώνει η σειρά, ο 53χρονος ηθοποιός ανέφερε με έκπληξη: «Είναι ασύλληπτη, επιστημονικής φαντασίας, η ανταπόκριση του κόσμου. Αλλά αυτό κάτι σημαίνει. Ότι ο κόσμος μπούχτισε, δεν αντέχει άλλο και, μόλις δει την ποιότητα φωνάζει, αδημονεί να την εισπράξει. Ο κόσμος γενικότερα ζητά μια ελπίδα στη ζωή του. Μετά από αυτά τα οικονομικά μέτρα και όλη αυτή την πίεση, την πρώτη ελπίδα που του δίνεις, τη ρουφάει».

Έκλεισε τη συνέντευξή του ομολογώντας πως είναι τυχερός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...