Οδεύουν προς το γάμο



Έτοιμη να ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας στο πλευρό του αγαπημένου της Δημήτρη δηλώνει η Μαριάντα Πιερίδη.

Η τραγουδίστρια δήλωσε: «Θέλουμε να παντρευτούμε το καλοκαίρι, στην Κύπρο, με κουμπάρο τον Βαλεντίνο. Θα κάνουμε πολιτικό γάμο θέλουμε να βρούμε γουρλίδικες ημερομηνίες, να μην καλέσουμε κανένα γρουσούζη, ίσως να μην καλέσουμε και κανέναν, γενικότερα. Νυφικό θα φορέσω αλλά θέλω να είναι όλα όσο πιο απλά και λιτά γίνεται. Οι προηγούμενοι γάμοι μου ήταν ένας θρησκευτικός και ένας πολιτικός. Πιστεύουμε και οι δύο πολύ στο Θεό αλλά δεν θεωρώ ότι είναι απαραίτητο να είναι θρησκευτικός ο γάμος μας».

Αναφορικά με το πως προέκυψε η ιδέα ενός τρίτου γάμου τόνισε: «Αρχικά, δεν ήθελα να κάνω ένα τρίτο γάμο. Πριν όμως γίνει οποιαδήποτε σκέψη για κάτι τέτοιο, είπαμε να περιμένουμε πρώτα να έρθει ένα παιδάκι, και αν έρθει μετά να παντρευτούμε. Επειδή όμως δεν προέκυψε αυτά τα έξι χρόνια και θεωρήσαμε ότι είναι αρκετά, και επειδή είμαστε και οι δύο πολύ ευαίσθητοι στο θέμα του παιδιού, σκεφτήκαμε να υιοθετήσουμε ένα. Σπαράζει η ψυχή μας να βλέπουμε παιδιά μικρά, μόνα τους, να περνάνε τόσο δύσκολα. Για να γίνει αυτό όμως, πρέπει να είμαστε παντρεμένοι. Έτσι, αυτή η επιθυμία συνέβαλε στην απόφασή μας να παντρευτούμε. Ξέρουμε πόσο δύσκολο είναι να γίνει μια υιοθεσία. Θα προσπαθήσουμε, κι αν έρθει, ήρθε».

Όσον αφορά τους προηγούμενους δύο γάμους της είπε: «Δεν μετανιώνω γιατί δεν ήξερα. Στον πρώτο μου γάμο, ήμουν δεκαεννέα χρονών. Λάθος, λάθος, λάθος. Ήταν συγκλονιστικό παιδί απλά ήμασταν πολύ μικροί. Ο δεύτερος γάμος μου ήταν το πιο τραγικό μου λάθος. Ήταν όλα λάθος σε εκείνη τη φάση. Δεν είχα μεγάλη εμπειρία στις σχέσεις και βρέθηκε μπροστά μου ο λάθος άνθρωπος. Αφού αναρωτιόμουν, δεν γινόταν να έχω μία μαμά, όπως είμαι εγώ να μου τα πει; Η μητέρα μου ήταν από τα 18 της με τον ίδιο άνθρωπο. Μετά τον γάμο της σπούδασε και έγινε δικηγόρος. Οπότε, κι εγώ σκεφτόμουν με τον ίδιο τρόπο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...