Εκτός αποστολής Γκοβού και Λέτο!

Μπορεί μετά την αναπροσαρμογή του συμβολαίου του, ο Σίντνεϊ Γκοβού να λογίζεται ως κανονικό μέλος της ομάδας και ο Λέτο να επανήλθε στις προπονήσεις του Παναθηναϊκού, όμως ο Ζεσουάλδο Φερέιρα αποφάσισε αμφότερους να τους αφήσει εκτός αποστολής για τον κυριακάτικο αγώνα με την Κέρκυρα. "Δεν είμαι κλέφτης", υποστήριξε ο Γάλλος άσος στην L'Equipe. Ο Σίντνεϊ Γκοβού απουσίασε από μερικές προπονήσεις το τελευταίο χρονικό διάστημα και αποφασίστηκε να μην συμπεριληφθεί στην αποστολή παρά την αλλαγή δεδομένων και την παραμονή του στους «πράσινους», ενώ ο Λέτο, αν και έχει ξεπεράσει τον τραυματισμό του, κρίθηκε ανέτοιμος για την αναμέτρηση στην Κέρκυρα.
Η προετοιμασία για τον αγώνα με τους "Φαίακες" ολοκληρώθηκε από πλευράς Παναθηναϊκού, με τον Νίνη να ακολουθεί πρόγραμμα ενδυνάμωσης. Μετά το τέλος της προπόνησης ο Φερέιρα ανακοίνωσε την αποστολή του τριφυλλιού, στην οποία δεν συμπεριλαμβάνονται οι Νίνης, Λέτο, Γκοβού, Ιωαννίδης και Μαυρίας.

Γκοβού: "Θέλω να δείξω ποιος είμαι"

Συνέντευξη για όσα συνέβησαν τον τελευταίο καιρό με τον Παναθηναϊκό παραχώρησε ο Σίντνεϊ Γκοβού στην γαλλική εφημερίδα L'Equipe. Ο Γάλλος μεσοεπιθετικός υπεραμύνθηκε του εαυτού του τονίζοντας πως δεν ήθελε να πάρει τα χρήματα του και να φύγει σαν κλέφτης από την Ελλάδα και τον Παναθηναϊκό, ενώ εξέφρασε και την επιθυμία του να επιστρέψει κάποια στιγμή στην Εθνική.

Αναλυτικά όσα είπε στην L'Equipe:

Για τις συζητήσεις με τη διοίκηση του Παναθηναϊκού:


"Πολλά ειπώθηκαν και γράφτηκαν και κάπου όλοι χαθήκαμε, συμπεριλαμβανομένου και εμού. Έγινε ακόμη και λόγος για αποδέσμευση, αλλά ποτέ δεν τέθηκε τέτοιο ζήτημα. Συζητήσαμε για το μέλλον μου. Η διοίκηση δεν ήταν ευχαριστημένη με την απόδοσή μου, αλλά ούτε κι εγώ. Δεν θέλω να δικαιολογηθώ, αλλά ήμουν τραυματίας για περίπου ενάμιση μήνα και μου πήρε περισσότερο χρόνο από όσο περίμενα για να αποθεραπευτώ. Υπήρχαν και κάποια άλλα γεγονότα, όπως ο θάνατος του πατέρα μου, τον οποίο δυσκολεύτηκα πολύ να ξεπεράσω. Πλέον όμως είμαι σε καλή κατάσταση."

Για τα παραπτώματά του:

"Τιμωρήθηκα με πρόστιμο επειδή βγήκα έξω μετά από έναν αγώνα. Νόμιζα πως επιτρεπόταν κάτι τέτοιο, αλλά μου είπαν πως όχι. Όλα τα άλλα, ότι έχασα προπονήσεις ή ότι οδηγούσα μεθυσμένος, είναι αηδίες. Καταλαβαίνω την απογοήτευση του κόσμου, αλλά πριν τον τραυματισμό μου όλα πήγαιναν καλά. Κάποιοι ξεπέρασαν τα όρια με αυτά που έγραψαν και αυτό προκάλεσε προβλήματα στην οικογένειά μου. Είπαν ακόμη ότι χτύπησα έναν άνθρωπο με μηχανή, ενώ αυτό που είχε συμβεί ήταν ότι σταμάτησα για να τον βοηθήσω. Όταν με αντιμετωπίζουν σαν αλκοολικό, σαν να σκότωσα κάποιον, τα πράγματα είναι σοβαρά. Δεν μπορείς να παίζεις για δέκα χρόνια σε μία ομάδα σαν τη Λιόν αν δεν αξίζεις."

Για τις αλλαγές στο συμβόλαιό του με τον Παναθηναϊκό:

"Η διοίκηση μου είπε πως αν έβρισκα μία ομάδα τον Ιανουάριο, θα μπορούσα να φύγω σαν φίλος. Αλλά δεν τέθηκε ποτέ ζήτημα λύσης του συμβολαίου μου. Μετά από δέκα χρόνια καριέρας και περίπου 50 συμμετοχές με την εθνική Γαλλίας, δεν θα έπαιρνα σε καμία περίπτωση τα λεφτά και θα έφευγα σαν κλέφτης. Έχω όλες τις προϋποθέσεις για να πετύχω εδώ. Έτσι είπα στη διοίκηση πως θα μπορούσα να μείνω και με τον μίνιμουμ μισθό ποδοσφαιριστή στην Ελλάδα, 1.050 ευρώ, έχοντας μπόνους στο τριετές συμβόλαιό μου. Ήθελα να δείξω ότι δεν ήρθα εδώ για να κάνω ληστεία ή να χαλαρώσω, όπως κάποιοι έχουν πει. Δεν είναι αλήθεια. Έχω ακόμη φιλοδοξίες. Θέλω να δείξω ποιος είμαι. Δεν ήμουν στο επίπεδο που θα ήθελα."

Για την εθνική Γαλλίας:

"Αν αγωνίζομαι σε υψηλό επίπεδο, ναι, θα ήθελα να επιστρέψω. Έχω παρακολουθήσει τα τελευταία παιχνίδια της ομάδας και διαπίστωσα πως κάτι καλό δημιουργείται."

ΠΗΓΗ:sportnooz

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...