Κώστας Καραφώτης: «Πήγα σε ψυχολόγο»

Όταν δεν έχεις κάτι σημαντικό, όπως η δουλειά σου, για να απασχολήσεις τα media, πρέπει να βρεις κάτι προσωπικό και spicy, για να στρέψεις λίγη προσοχή επάνω σου.

Έτσι, λοιπόν, ο Κώστας Καραφώτης αποφάσισε να εκμυστηρευτεί στο «People» πως έχει επισκεφθεί ψυχολόγο, γιατί δεν ένιωθε καλά.

«Όχι λόγω του Fame Story, αλλά από πιο προσωπικές καταστάσεις που έχω περάσει. Και δεν εννοώ μόνο τις σχέσεις, αλλά και τις οικογενειακές υποθέσεις ή κάτι που έχει να κάνει με το προσωπικό μου μπλέξιμο σε μια κακή περίοδο, από συσσωρευμένη πίεση λόγω δουλειάς και χαρακτήρα» και συνέχισε λέγοντας:

«Είμαι άνθρωπος που δέχομαι να μου κάνουν σωρεία πραγμάτων και μια μέρα τελικά σκάω και λέω "δεν θέλω άλλο πια"» προσθέτει ο τραγουδιστής και περιγράφει τις συζητήσεις του με τον ψυχολόγο: «Του είπα ότι δεν κοιμάμαι, ότι πετάγομαι στον ύπνο μου και σκέφτομαι πολλά πράγματα και ανακατεμένα. Αναρωτήθηκα δυνατά μπροστά του τι φταίει και του είπα ότι δεν μπορώ να το βρω. Του ζήτησα να με βοηθήσει».

«Όλοι νιώθουμε κατά καιρούς ότι χάνουμε τον εαυτό μας, ακόμα μου συμβαίνει. Πολλές φορές ανακαλύπτω ότι έχω χάσει τον προσανατολισμό μου. Υπάρχουν φορές που δεν τα καταφέρνεις να ισορροπήσεις σε όλους τους τομείς της ζωής σου» συμπληρώνει ο τραγουδιστής και επισημαίνει ότι δεν θα διστάσει να πάει ξανά σε ψυχολόγο, αν αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα. Πάντως, για να μην ταλαιπωρείται άδικα ο άνθρωπος, την επόμενη φορά να πάει σε ψυχίατρο, για να του προσφέρει ολοκληρωμένη θεραπεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...