Δέσποινα Μοιραράκη: Μίλησε για την περιπέτεια του γιου της




Η δημοφιλής επιχειρηματίας και παρουσιάστρια τηλεμάρκετινγκ μιλάει για όσα σημάδεψαν τη ζωή της, για τον νέο της σύντροφο, αλλά και για την περιπέτεια του γιου της, Γιώργου, που κατηγορήθηκε στις 9 Νοέμβριου για ξυλοδαρμό της συντρόφου του.


Τι ακριβώς συνέβη με το θέμα του Γιώργου 30 χρόνων και της κοπέλας του Ειρήνης Λυρή 23;

Δεν θα ήθελα να μιλήσω πολύ για αυτό το θέμα, ούτε να επεκταθώ. Αυτό αφορά στα δύο παιδιά. Οι άνθρωποι πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί στις επιλογές και στις κινήσεις τους. Κατά τη γνώμη μου, όταν οι ανθρώπινες σχέσεις διαταράσσονται, πρέπει να επικρατεί ψυχραιμία και λογική.

Η πρώτη σας αντίδραση ποια ήταν;

Ήμουν στο γραφείο μου, στο Μαρούσι όταν το έμαθα, και ταράχτηκα πολύ. «Μάλλον λάθος κάνετε» είπα, γιατί ο Γιώργος δεν είναι τέτοιος τύπος. Είναι πολύ ήρεμος και χαμηλών τόνων. Από το μικρό μου γιο, τον Τάσο, ίσως να το περίμενα, γιατί είναι πιο οξύθυμος. Έστειλα αμέσως ένα δικηγόρο και αντιμετωπίσαμε όλοι μαζί –οικογενειακώς– την υπόθεση με ψυχραιμία. Ευτυχώς, το θέμα τελείωσε, αφού η κοπέλα -όπως και ο Γιώργος– απέσυρε τη μήνυση.

Πώς μεγαλώσατε; Είχατε ευτυχισμένα παιδικά χρόνια;

Όχι. Τα παιδικά μου χρόνια ήταν πολύ άσχημα. Μεγάλωσα στο Νέο Ψυχικό με τη μαμά μου, Αναστασία, και την αδελφή μου, Σοφία. Έχασα τον μπαμπά μου, Γιώργο, και έμεινα ορφανή, όταν ήμουν μόλις 6 ετών κοριτσάκι. Θυμάμαι, η μαμά μου έκανε μεγάλη οικονομία. Από τη σύνταξη του μπαμπά μου έβαζε στην άκρη τα χρήματα για τη λαϊκή, για τον γιατρό και δεν ξόδευε τίποτα παραπάνω εκτός από τα απαραίτητα. Φυσικά, όλο αυτό μου έκανε πάρα πολύ καλό, γιατί έμαθα να σέβομαι το χρήμα και να κάνω αποταμίευση. Αν δεν είχα στερηθεί, μπορεί σήμερα να μην τα είχα καταφέρει.

Για ποιο λόγο παντρευτήκατε τον πρώην σύζυγό σας, Κώστα, σε ηλικία 17 ετών;

Μπορεί να έψαχνα να βρω τον πατέρα που ποτέ δεν είχα κοντά μου. Με τον πρώην σύζυγό μου είχαμε μεγάλη διαφορά ηλικίας. Ήταν 18 χρόνια μεγαλύτερός μου.

Ήσασταν ευτυχισμένη τότε;

Στην αρχή ήμουν πάρα πολύ, όμως μετά στάθηκα άτυχη.

Τι συνέβη;

Μόλις γέννησα το παιδάκι μου, τον Γιώργο, έπειτα από 40 μέρες, δυστυχώς, αναγκάστηκε να μείνει μακριά μας για τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Δεν μπόρεσα να ζήσω όπως είχα ονειρευτεί τον γάμο μου. Δεν ξέφυγα από τις δυσκολίες που είχα πριν επειδή παντρεύτηκα, αντιθέτως προστέθηκαν κι άλλες.

Δηλαδή, δεν είχατε καθόλου ευτυχισμένες οικογενειακές στιγμές;

Βεβαίως και είχαμε, δεν θέλω να είμαι άδικη. Μετά, όταν ο Γιώργος έγινε 14 ετών, άρχισε να χαλάει εντελώς η οικογενειακή μας ζωή γιατί έβλεπα πως εμείς ως ζευγάρι δεν ταιριάζαμε. Δεν ήταν μόνο η διαφορά ηλικίας, αλλά ήταν μία σχέση η οποία δεν θα έπρεπε να φθάσει στο γάμο. Παρ’ όλα αυτά, δεν το μετάνιωσα, γιατί απέκτησα δύο υπέροχα παιδιά. Ακόμη και όταν χώρισα με τον πατέρα τους, με στήριξαν πολύ. Έζησαν από κοντά τον Γολγοθά μου. Ήταν πάντα από τους ανθρώπους που επέμεναν να ξαναβρώ στο μέλλον ένα συνοδοιπόρο για τη ζωή μου. Καταλάβαιναν ότι η ζωή μου ήταν ελλιπής χωρίς έναν σύντροφο. Θέλουν να με βλέπουν ευτυχισμένη.

ΠΗΓΗ: People

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...