«Με χαρά να έρθει ένα παιδάκι στη ζωή μου!»

Η Πέγκυ Ζήνα, μίλησε στο περιοδικό «Λοιπόν» για την προσωπική της ζωή ξεκαθαρίζοντας πως θέλει ένα παιδί στη ζωή της.Η γνωστή τραγουδίστρια μίλησε και για την καριέρα της, με αφορμή τον πλατινένιο νέο της δίσκο: «Χαίρομαι που η ευαισθησία έχει μεγαλύτερο ρόλο μέσα μου. Με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη. Η κρίση μάς κάνει να προσέχουμε τι αγοράζουμε και, άμα κάνεις καλά τη δουλειά σου και δεν κοροϊδεύεις τον κόσμο, αυτό θα το ανταποδώσει». Η Πέγκυ συνέχισε μιλώντας για τα επαγγελματικά της: «Είναι προσωπική επιλογή ποιους επιλέγεις να έχεις δίπλα σου. Εγώ από τον άντρα μου, που είναι και μάνατζέρ μου, μέχρι και όλους τους συνεργάτες μου, που είναι όλα αυτά τα χρόνια δίπλα μου, σε πολύ δεύτερη μοίρα άφηνα τα καλά τους σχόλια.
Θέλω να μου λένε αν βρήκαν κάτι αρνητικό στην εμφάνισή μου». Επίσης, απάντησε για το αν την ενοχλούν οι συνεχείς ερωτήσεις για το γάμο της και για την απόκτηση παιδιού: «Για το γάμο δεν έχω πρόβλημα. Δεν ξέρω πως θα αισθανόμουν αν είχα προβλήματα και με ρωτούσαν. Όταν με ρωτάνε για παιδάκι, πιστεύω ότι είναι μία γλυκιά ανησυχία.(…) Μέχρι πριν από δύο χρόνια δεν το είχα βάλει καν στο μυαλό μου. Με χαρά να έρθει κάποια στιγμή ένα παιδάκι στη ζωή μου». Τέλος, η Πέγκυ Ζήνα μίλησε για τη δημοσιότητα και το κυνηγητό από τους δημοσιογράφους και παπαράτσι: «Αυτό το κυνηγητό δεν το έχω πολυβιώσει.
Δεν κρύβομαι. Δεν το κάνω επειδή θέλω να το παίζω καλή. (…) Πόσο κακό μπορεί να μου κάνει ένα παιδάκι όταν έρθει να μου πάρει μία δήλωση στα 2 τα ξημερώματα ενώ διασκεδάζω με το σύζυγό μου; Να μην του τη δώσω; Αν κάποιος δεν θέλει να συναντήσει αυτούς τους ανθρώπους μπορεί να μη βγει από το σπίτι του. Δεν έχω αισθανθεί την αδιακρισία, το κυνηγητό. Έχω επιλέξει να μην κρύβομαι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...