Καταγγελία!! Δείτε που βάζουν τα κλειδιά από τα αυτοκίνητα οι παρκαδόροι στα μπουζούκια

Είχα πάει χθες Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010 με την παρέα μου στο νυχτερινό μαγαζί Βοτανικός. Μόλις φτάσαμε στο μαγαζί αφήσαμε το αυτοκίνητο στου παρκαδόρους του μαγαζιού και μας έδωσαν καρτελάκι με νούμερο ώστε να το ζητήσουμε φεύγοντας.
Το πρόγραμμα ήταν πολύ ωραίο και διασκεδάσαμε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες. Όταν τελείωσε το πρόγραμμα βγήκαμε και δώσαμε το καρτελάκι με το νούμερο στους παρκαδόρους για να μας φέρουν το αυτοκίνητο. Επειδή όμως είχε πολύ κόσμο προχωρήσαμε λίγο παρακάτω προς τον χώρο που αφήνουν τα αυτοκίνητα για να το πάρουμε πιο γρήγορα. Κάποια στιγμή έδωσα το καρτελάκι σε έναν παρκαδόρο και τον ακολούθησα μέχρι το αυτοκίνητό μου, μου ζήτησε 10 ευρώ και με έκπληξη διαπίστωσα ότι έβγαλε το κλειδί του αυτοκινήτου μου από την πίσω ρόδα και μου το έδωσε!! Αν είναι ποτέ δυνατόν!! Όπως λοιπόν το είδα εγώ έτσι μπορεί να το είδαν και άλλοι πελάτες και θα μπορούσα να μη βρω καν το αυτοκίνητό μου!! Και να πληρώνουμε τα πάρκινκ στα μπουζούκια και να μην υπάρχει ασφάλεια στα κλειδιά των αυτοκινήτων μας;

Αναγνώστης

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν εχω καταλαβει πια ειναι η καταγγελεια σας ακομα κυριε....θα ηταν προτιμοτερο κυριε να φροντισετε την αλλη φορα που θα αποφασισετε να βγειτε να διασκεδασετε να ειστε πιο σοβσρος και να μην γραφετε ανοησιες χωρις να γνωριζετε τους κανονες τις καθε μια δουλειας!Ο χωρος που αναγραφετε στην "καταγγελεια"" Επειδή όμως είχε πολύ κόσμο προχωρήσαμε λίγο παρακάτω προς τον χώρο που αφήνουν τα αυτοκίνητα για να το πάρουμε πιο γρήγορα." ο χωρος λοιπον κυριε ειναι φυλασομενος και με απολυτη ασφαλεια για ολους τους πελατες που μας τιμουν με την επιλογη τους !καλημερα σας!

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμος λέει...

Καταρχήν λόγω της ανορθογραφίας σας δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείται. Αυτά που κατείγγηλα δεν είναι ανοησίες αλλά αυτό που είδα, ότι δηλαδή δενυπήρχε φύλαξη και μάλιστα τα σχόλια από τους πελάτες ήταν αρκετά. Η επίθεσή σας είναι ακατανόητη.

Ανώνυμος είπε...

Επιθεση μου κανατε εσεις κυριε-Ακατανοητα ειναι αυτα που καθεστε και γραφετε εσεις κυριε που παρ'ολα αυτα που σας εξηγω οτι ο χωρος φυλασετε και βρισκοσασταν σε χωρο φυλαξης εσεις καθεστε και σχολιαζετε την ορθογραφια μου αλλα και αναφερεστε και σε αλλους.....ντροπη σας!κρατηστε την γνωμη για τον εαυτο σας και φροντιστε την αλλη φορα που θα βγειτε να διασκεδασετε παρτε ταξι ειναι προτιμοτερο!

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...