Φτύστε την.......

ΠΗΓΗ
http://rombatv.blogspot.com/
Η αλήθεια είναι ότι για την συγκεκριμένη παρουσιάστρια, δεν έχω γράψει και τα καλύτερα σε αυτό εδώ το blog. Πάντα βέβαια, έγραφα την αλήθεια μου, όπως εγώ την αντιλαμβανόμουν. Για να είμαι όμως τίμια και προς τον εαυτό μου, αλλά και εσάς λατρεμένα μου, οφείλω να παραδεχτώ ότι η Φαίη Σκορδά, είναι - τελικά- πολύ καλή στο Πρωινό της.
Γιατί δικό της είναι! Άνετη, ντυμένη, χτενισμένη και βαμμένη απόλυτα συμβατά με την ηλικία της, είναι πραγματικά απολαυστική έτσι όπως κινείται στο πλατό του mega...Δίνει την εντύπωση πως πραγματικά, βρίσκεται στο σπίτι της. Παραδέχομαι λοιπόν ότι μου αρέσει αρκετά...πολύ περισσότερο από τους πρωινούς αντιπάλους της και -σαφέστατα -από τον παλιό της εαυτό!!! Όσον αφορά τώρα το...νεφελώδες τοπίο γύρω από την προσωπική της ζωή -ναι, αναφέρομαι στην εγκυμοσύνη της - σας ενημερώνω ότι η Φαίη..

ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΟΣ!!!Όπως όμως όλες οι γυναίκες σε αυτή τη φάση, προτιμά να μην ανακοινώσει τίποτα προτού "κλείσουν" οι πρώτοι τρείς μήνες, που είναι ιδιαιτέρως κρίσιμοι για την συνέχιση της εγκυμοσύνης, κυρίως αν χρειάστηκε μεγάλη προσπάθεια για να επιτευχθεί η εγκυμοσύνη. Το κορίτσι μας λοιπόν, δε λέει τίποτα και το κάνει ΜΟΝΟ για πολύ προσωπικούς λόγους.Και είναι τουλάχιστον ανήθικο να προσπαθούν να εκμαιεύσουν οι δημοσιογράφοι την είδηση. Άλλωστε το δήλωσε και η ίδια...Όταν είναι έτοιμη, θα το ανακοινώσει!!!Υπομονή λοιπόν...σε - περίπου - ένα μήνα, θα είναι σε θέση να το πει σε όλους!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...