Το καταλάβαμε… «Δεν θέλει να γίνει μαμά»

Θωμάς Μαγδαληνός
Τώρα που έγινε μόδα να απαντούν οι celebrities μέσα από το twitter τους, «τσακώσαμε» την απάντηση που δίνει η Ελεονώρα Μελέτη για το αν σκοπεύει να παντρευτεί τον καλό της και αν σκέπτεται να αποκτήσει σύντομα τον απόγονό της.

Δείτε, λοιπόν, τι έγραψε πριν από λίγο…

«Όχι: δεν είμαι έτοιμη να γίνω μαμά! Δεν είμαι έτοιμη να γίνω μαμά! Δεν είμαι έτοιμη να γίνω μαμά! ελπίζω να το καταλάβουν τώρα μερικοί που επιμένουν ντε και καλά ότι δηλώνω έτοιμη να γίνω μαμά! Δεν είμαι έτοιμη να γίνω μαμά. Δεν θέλω να παντρευτώ. Δεν σχεδιάζω να κάνω γάμο. Δεν μου έγινε πρόταση. Δεν είμαι έτοιμη να γίνω μαμά. Δεν είμαι έτοιμη να γίνω μαμά...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...