ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΚΑΛΑ Η ΜΕΡΑ ΣΑΣ ΥΠΟΜΟΝΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ

Του Σταύρου Μαρίνη
Έχετε συνηθίσει διαφορετική γραφή από μένα , και εγώ τρομάζω όταν σκέφτομαι και μόνο ότι θα έγραφα κάτι τόσο διαφορετικό από ότι σας έχω συνηθίσει. Όμως δεν είναι δυνατόν να πιστέψω ότι μπορεί να συνεχίζετε  αυτή η κακοτυχία για την Πατρίδα μας και αυτό το συνεχές άγχος για όλους εμάς που βλέπουμε τον αγώνα μας για επιβίωση να γίνεται ολοένα και πιο δύσκολος. Την τελευταία εβδομάδα έχω λάβει τουλάχιστον 10 μηνύματα απαισιοδοξίας , έχω χάσει από δίπλα μου
συνεργάτες και φίλους γιατί επέλεξαν τον εύκολο δρόμο και έχω συνεχείς καθυστερήσεις σε δουλειές που ήταν υποτίθεται τυπικές διαδικασίες. Μέσα σε όλα αυτά έχω και έναν συνεχόμενο πόλεμο για τις επιλογές μου αλλά και για την ίδια μου την προσωπικότητα. Ισχυρίζονται ότι με ξέρουν καλύτερα άνθρωποι που ατυχώς για μένα βρέθηκαν στην πορεία μου. Θα προσπαθήσω με απλά λόγια να σας πω ότι δεν ταιριάζει σε ελεύθερους ανθρώπους μια μοιρολατρική διάθεση της ζωής και κυρίως δεν γίνεται να αλλάξουμε την δυσμενή μας θέση εάν δεν "ματώσουμε". Για όσους ενδιαφέρονται μόνο για να επιβιώσουν το κείμενο δεν τους αφορά. Για όλους τους άλλους θα είναι χρήσιμο και ίσως γίνει και η αφορμή να ξεκαθαρίσουν τι τελικά είναι αυτό για το οποίο ΑΞΙΖΕΙ να ζούμε(Συνεχίζεται...........)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

O εύκολος δρόμος είναι δίπλα σου γιατί ξέρεις να προστατεύεις όσους είναι κοντά σου. Τον εαυτό σου να προσέχεις λίγο γιατί....
Μ

Ανώνυμος είπε...

Γράψε μην βαριέσαι ακόμα διαβάζουμε τα προηγούμενα Γωγώ

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...