Για χειροκροτητές και νούμερα μίλησε η Πατλάκη


Για την τηλεοπτική της εικόνα μίλησε με αφοπλιστική ειλικρίνεια η Κλεοπάτρα Πατλάκη.

« Έχω αποφασίσει ότι πλέον θα ακολουθώ τα θέλω μου και δεν θα υποκύπτω στους φόβους μου. Τώρα νοιώθω ολοκαίνουργια και πολύ ήρεμη. Δεν ξέρω τι φήμη έχω, αλλά το να λέω αυτό που πιστεύω και να τεκμηριώνω τη σκέψη του το θεωρώ μέρος της δουλειάς μου, όπως άλλοι θεωρούν μέρος της δουλειάς τους να κάνουν δημόσιες σχέσεις ή να παριστάνουν τους χειροκροτητές».

Δε δίστασε ωστόσο να «καρφώσει» κάποιους συναδέρφους της, οι οποίοι θεωρούν πως υπερτερούν έχοντας τη θέση του πρώτου βιολιού σε μια εκπομπή:

«Το θέμα δεν είναι να έχεις δική σου εκπομπή, αλλά να έχεις μια εκπομπή που σ’ αρέσει και που φυσικά θα κάνει καλά νούμερα χωρίς να σε κάνει νούμερο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...