ΧΡΥΣΑ ΡΩΠΑ ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΡΟΥΖΑ ΜΕ ΜΠΙΧΤΕΣ

Η Χρύσα Ρώπα σήμερα το πρωί έδωσε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στη Φαίη Σκορδά και τον Γιώργο Λιάγκα. Οι παρουσιαστές του «Πρωινό μου» έμειναν άναυδη όταν άκουσαν από την πολύ καλή ηθοποιό να λέει πως "δούλεψα πάρα πολύ σκληρά, έφτιαξα 9 σπίτια με το σύζυγό μου, Θανάση Λάλα και τώρα μένω στο ενοίκιο με το γιο μου."
Ένα μεγάλο ερωτηματικό ήταν ζωγραφισμένο στα μάτια και των δυο και η Χρύσα Ρώπα πολύ χαλαρή και συνειδητοποιημένη τους εξήγησε: «Ο Λάλας αγόραζε τα σπίτια και εγώ έβαζα όλα μου τα λεφτά μέσα. Ήταν δικά του όμως και ποτέ δεν απαίτησα κάτι. Όμως δεν άντεχα το μοτίβο «Από εδώ η σύζυγός μου και από εκεί η αγαπημένη μου» γι’ αυτό και έφυγε. Πήγε να ζήσει με την αγαπημένη του και τα σπίτια του». Και συνεχίζει: «Μένω στο ενοίκιο με τον 17χρονο γιο μου, Κωνσταντίνο, ο οποίος είναι όλη μου η ζωή. Δεν πίστευα ποτέ ότι θα γίνω μάνα, είναι ευλογία για μένα. Γι’ αυτόν μάχομαι και μόνο εκείνος με ενδιαφέρει και μετά η μεγάλη μου αγάπη, το θέατρο. Δεν το βάζω κάτω είμαι πρωταθλήτρια, θα δουλέψω και θα κάνω κι άλλο σπίτια». Αυτά ήταν μόνο κάποια από τα λόγια της ηθοποιού για τη ζωή της με τον άντρα που επέλεξε να κάνει οικογένεια και παιδί.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...