«Έκανα ψυχανάλυση για έξι χρόνια»



Για την επιτυχία της σειράς «Νησί», αλλά και για την ψυχανάλυση που έκανε επί έξι χρόνια, μίλησε η Κατερίνα Λέχου στις «Εικόνες».

«Δεν θα ξεχάσω που πέρσι τον χειμώνα τρώγαμε τα μπαρμπούνια σε μια ταβέρνα και αναρωτιόμασταν «θα το δει κανείς;»; Ο καθένας έλεγε τη γνώμη του και κάναμε προβλέψεις για τα νούμερα της AGB. Εγώ, πάλι, πήγαινα κόντρα σε όλους. Με τη σειρά αυτή, πάντως, υπάρχει ένα ευρύ target group που τη βλέπει, κάτι που δεν συνέβαινε σε άλλες δουλειές μου. Από τον φουσκωτό στο γυμναστήριο που μου λέει ότι έκλαιγε όλη νύχτα μέχρι την intellectual κυρία του Κολωνακίου».

Όσον αφορά τη ψυχανάλυση η ηθοποιός δήλωσε…

«Έχω μάθει να καταλαβαίνω εμένα και τους άλλους. Ότι υπάρχουν άνθρωποι με τους οποίους θέλω να σχετίζομαι και με άλλους όχι. Έπειτα από έξι χρόνια ψυχανάλυσης είμαι πιο δυνατή. Από την άλλη, όταν βλέπεις ότι είσαι σε σχέσεις που έχουν χαλάσει, αλλά ο άλλος παλεύει να έρθει πάλι κοντά, δεν μπορείς να μένεις άτεγκτος. Δεν γυρίζει πίσω το ποτάμι, αλλά έχει και πολύ δρόμο μέχρι να πάει στη θάλασσα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...