ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΠΕΡΙΤΥΛΙΓΜΑ

ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ, ΝΑΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ ΣΤΟ ΒΟΤΑΝΙΚΟ, ΝΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΜΠΟΡΙΟ ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΡOΑ ΕΙΣΡΟΗ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΛΕΕΙ Ο ΑΜΥΡΑΣ
Πολλοί αναφέρθηκαν στην έκπληξη των εκλογών στο Δήμο της Αθήνας το Γιώργο Αμυρά που συγκέντρώνει μέχρι στιγμής (με ενσωμάτωση 95.42%) 13. 575 ψήφους και με ποσοστό 7,37 καταλαμβάνει 2 έδρες. Πόσοι από αυτούς που τον ψήφισαν είχαν γνώση των παρακάτω θέσεων;
Ας δούμε λοιπόν κάποιες θέσεις του για καίρια ζητήματα όπως αυτό της καύση των νεκρών, το γάμο ομοφυλοφίλων στο δημαρχείο και την ανέγερση τζαμιού και τη θέση του για τους λαθρομετανάστες από συνέντευξή του εδώ.

Στα θέματα καύση των νεκρών, ‘γάμοι’ ομοφυλοφίλων στο δημαρχείο, και ανέγερση τζαμιού ποια είναι η θέση σας;


Καύση


“Ο Ελληνας καίει τον νεκρό, ο Πέρσης θάβει, ο Ινδός τον περιχρείει, ο Σκύθης τρώει και ο Αιγύπτιος τον βαλσαμώνει” ήξερε ο αρχαίος κόσμος κατά το Λουκιανό.

Προτείνουμε δημοτικό Αποτεφρωτήριο άμεσα για να αποκτήσει περιεχόμενο η ελληνική νομοθεσία που επιτρέπει την επιλογή της καύσης ή ταφής. Είναι στενάχωρο να βλέπεις συμπολίτες σε πόνο να πρέπει να τραβιούνται στη Βουλγαρία για τα αυτονόητα. Σ’ αυτούς αφιερώνω ένα στίχο από την Ιλιάδα που μου εντυπώθηκε από παιδί: “κι εμείναν οι ενταφιαστές και με κορμούς εκάμαν
πυράν οπού 'χεν εκατό ποδάρια μάκρου πλάτου και τον νεκρό περίλυποι στην κορυφή εβάλαν.”


(Ιλιάδα Ψ 163-184)


Γάμοι

Λέμε κατηγορηματικά ναι στο σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης. Η εκκλησία δικαιούται να θέτει κανόνες στους πιστούς της, ο δήμος υποχρεούται να ανοίγει δρόμο σε πιστούς και μη. Η κυβέρνηση οφείλει να επισπεύσει τις ενέργειες της ώστε να ακολουθήσουμε νομικά ό,τι και η υπόλοιπη Ευρώπη.


Τζαμί

Όλοι πρέπει να έχουν τους χώρους λατρείας τους. Συμφωνούμε με την ανέγερση Τζαμιού αλλά λέμε κατηγορηματικά όχι στην ανέγερση με χρήματα των φορολογουμένων.

Συμφωνούμε με την πρόταση του κ. Χάρη Σαββίδη, το τζαμί να ανεγερθεί στο Βοτανικό κήπο της Γεωπονικής Σχολής Αθηνών που αποτελούσε τον οθωμανικό μπαχτσέ του τελευταίου Βοεβόδα των Αθηνών Αλί Χασεκί. Θα αποτελούσε ένα πρώτης τάξεως τουριστικό σημείο της πόλης, θα έφερνε έσοδα στην Αθήνα και τους δημότες και ίσως διευκόλυνε την ελληνική εξωτερική πολιτική στην προσπάθεια της να ενισχύσει την ελληνική κοινότητα της Πόλης και το Φανάρι.



Για την αντιμετώπιση της τραγικής κατάστασης που επικρατεί στο κέντρο της Αθήνας το οποίο παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια εικόνα άθλιας τρικοκοσμικής πόλης τι προτείνετε;

Tο ιστορικό κέντρο, δυστυχώς, έχει μετονομαστεί εύστοχα από τους ίδιους τους κατοίκους σε ιστορικό γκέτο. Δεν πρέπει να επιτρέψουμε τη συνέχιση αυτής της κατάστασης.

Να τι μπορούμε να κάνουμε άμεσα και χωρίς πολλά λεφτά: χημικές τουαλέτες σε πάρκα και πλατείες, εξαντλητική καθαριότητα με πλυστικά και καθαριστές του δήμου καθημερινώς, φωτισμό, παγκάκια, wifi, ράμπες για σκεϊτάδες, ποδηλατοδιαδρομές σε όλες τις προβληματικές περιοχές.

Οι ποδηλάτες, οι παρκουρίστες, οι γκραφιτάδες, οι σκέϊτερς και τ’ αδέσποτα γίνονται αμέσως αποδεκτοί όπου κι αν βρεθούν. Αυτοί θα είναι η πρώτη μας γραμμή. Τακτική αστυνόμευση από μέλη της δημοτικής αστυνομίας που θα ποδηλατούν, οικονομικά κίνητρα σε νέα ζευγάρια για να κατοικήσουν στο κέντρο

Την ίδια ώρα λειτουργούμε μικρές υπαίθριες αγορές όπου οι μετανάστες, με χαρτιά ή άνευ, θα πωλούν προϊόντα των ελληνικών μικρομάγαζων με ταμειακές (μαγαζιών), κυλιόμενη σειρά (μαγαζιών, μεταναστών) και ως αμοιβή ποσοστό επί των πωλήσεων της ημέρας. Οι εμπορικοί και βιοτεχνικοί σύλλογοι με τη δημοτική αστυνομία αναλαμβάνουν εγγυητές. Όλοι οι μετανάστες είναι ευπρόσδεκτοι να εργαστούν για την πόλη και τους πολίτες με την προϋπόθεση της ταυτοποίησης και του υγιειονομικού ελέγχου. Ένα μεροκάμματο σημαίνει ότι μόλις αποφύγαμε ο ευάλωτος να γίνει παραβάτης, κακοποιός, εγκληματίας. Σημαίνει ότι μόλις μάθαμε την ταυτότητα και την υγιειονομική κατάσταση χιλιάδων περιφερόμενων φαντασμάτων ή μιλώντας με πολιτική ορθότητα “αλλοδαπών αγνώστων στοιχείων”. Στοιχείων που μας λείπουν εδώ και μια δεκαετία και είναι άκρως απαραίτητα για να κάνει η χώρα σοβαρή μεταναστευτική πολιτική.


Τι να πρωτοσχολιάσουμε;
Tη θέση του για το σύμφωνο συμβίωσης; Προσέξτε! Δεν απαντάει στο ερώτημα για το γάμο αλλά για το σύμφωνο συμβίωσης.
Τη θέση του για το τζαμί στο Βοτανικό που όπως λέει θα γίνει τουριστικό θέρετρο;
Ή τη θέση του για το παρεμπόριο όπου μετανάστες με χαρτιά ή άνευ θα πωλούν τα προιόντα τους σε υπαίθριες αγορές;
Όλοι δε οι μετανάστες είναι ευπρόσδεκτοι στην Αθήνα αρκεί να έχουν χαρτιά και να έχουν περάσει υγειονομικό έλεγχο!!!
Για περάστε, για περάστε!!!Εδώ οι καλοί μαλάκες Έλληνες θέλουν εργατικά χέρια με την ανεργία να έχει χτυπήσει κόκκινο και τους Έλληνες εργάτες να ψάχνουν απεγνωσμένα για μεροκάματα.


Να τις χαίρεστε τις ''οικολογικές'' επιλογές σας Αθηναίοι και Αθηναίες.
http://egersis2.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...