Γωγώ Μαστροκώστα «Η αγαπημένη μου συνήθεια είναι να κοιμίζω την κόρη μου»






Στην επίδειξη μόδας του Λάκη Γαβαλά βρέθηκε η Γωγώ Μαστροκώστα και εξήγησε στην κάμερα της εκπομπής «Πρωινό Mou» γιατί δεν κάνει πλέον πολλές δημόσιες εμφανίσεις.



Για τις μειωμένες δημόσιες εμφανίσεις της: «Από τότε που γεννήθηκε η μικρή μου δεν βγαίνω πολύ, βλέπω θέατρο, ταινίες στο σινεμά, η αλήθεια είναι πως και πάλι εξαιτίας της ώρας είναι τραβηγμένο πως είμαι έξω τέτοια ώρα».



Για την κόρη της: «Η αγαπημένη μου συνήθεια είναι να την κοιμίζω. Δεν της τραγουδάω, την παίρνω απλά αγκαλιά και κοιμάται. Είναι ήρεμο μωρό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...