ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Tου Σταύρου Μαρίνη 
Δυστυχώς σε αυτή την ζωή τα πράγματα  δεν έρχονται όπως τα θέλουμε. Σε μένα δεν έρχονται σχεδόν ΠΟΤΕ. Σε λίγες μέρες θα έχετε στις οθόνες του υπολογιστή σας το site του ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ. Όμως η δική μας επικοινωνία θα διακοπεί για ένα διάστημα γιατί είναι πέρα από τις δυνατότητές μου να προσποιούμαι ότι είμαι καλά. Αυτό το καλοκαίρι 17 σφαίρες μας στέρησαν έναν καλό φίλο, οι αγωνίες μας, και η εφημερίδα που θα φιλοξενούσε τις απόψεις μας δεν εκδόθηκε ποτέ επειδή οι κόκκινοι τρομοκράτες δεν αντέχουν την ΑΠΟΨΗ. Ήταν ήδη ένας δύσκολος χειμώνας αφού από τον Οκτώβριο αποφασίσαμε να γίνουμε "σκληροί" και να έχουμε φιλοδοξίες .και αυτό δεν μας πάει. Δεν μας πάει ακόμα να ξεχνάμε, γιατί είμαστε διαφορετικοί.
Όμως υπάρχουν και οι ανθρώπινες αντοχές και δεν αντέχω να γράφω για αδιάφορους και χυδαίους αναγνώστες. Ξέρω ότι εσείς δεν είσαστε, αλλά βλέποντας την πλειοψηφία που διαβάζει τους καπηλευτές του blog troktiko νιώθω οργή και αηδία. Βλέπω επίσης ότι γύρω μας κυκλοφορούν άνθρωποι χωρίς αισθήματα και νιώθω γύρω μου την υποκρισία μιας κοινωνίας που έχει πεθάνει και δεν το ξέρει. Για αυτό λοιπόν αφήνω στους άξιους συνεργάτες μου την υποχρέωση να συνεχίσουν να "τσουλάνε" ένα blog που ξεκίνησε για να αλλάξει τα πάντα και κατέληξε στο να διαπιστώσει ο Ιδρυτής του ότι η πλειοψηφία του κόσμου βολεύεται με την χυδαιότητα, τα ψέμματα και τις εύκολες λύσεις. Φεύγω απογοητευμένος για να επιστρέψω και πάω να ξεκουραστώ για να επιστρέψω και να δώσω σε όλους να καταλάβουν ότι οι Ιδέες δεν τιμώνται και ότι η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ του λόγου δεν σταματά από τους κόκκινους , μαύρους , πράσινους  ή γαλάζιους τρομοκράτες. Θα είμαι κοντά στην συντακτική μου ομάδα έστω και από μακριά και είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσουν τον αγώνα που ξεκινήσαμε πριν τρία και πλέον χρόνια. Δεν μας ενδιαφέρει καν η νίκη ή η ήττα αλλά να μην χαλάσουμε μαζί τους. Αυτό το Σαββατοκύριακο δεν θα υπάρχουν αναρτήσεις γιατί οι ετοιμασίες δεν αφήνουν ΧΡΟΝΟ. Εάν σας λείψουμε στείλτε μας κανένα mail και την Δευτέρα θα συνεχίσουμε μέχρι και την Πέμπτη όπου πλέον η ομάδα θα μείνει μόνη της (εάν και θα είμαι νοητά κοντά τους)  για κάποιες εβδομάδες. Τα λέμε ...............

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...