Το σπίτι της Σίσσυς Φειδά


Την έχουμε δει να διακοσμεί και να σχεδιάζει τόσα πολλά σπίτια και διαμερίσματα αλλά ποτέ μέχρι σήμερα δεν είχαμε δει το δικό της σπίτι.

«Έχουμε ξεκινήσει τα γυρίσματα του δεύτερου κύκλου, που θα προβληθούν από τη νέα χρονιά, διατηρώντας πάντα το βασικό μας σκοπό που είναι να βοηθήσουμε ουσιαστικά μέσα από τη διακόσμηση και τις αλλαγές που κάνουμε, όμως φέτος θα προσπαθήσουμε να διαφοροποιήσουμε κάθε επεισόδιο ώστε να μην υπάρχουν επαναλήψεις. Θα έχουμε αλλαγές, θα δείτε!».

 

«Αυτό η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω ξαναπεί. Στα 18 μου έκανα μια επανάσταση και έφυγα από το σπίτι. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να βρεθώ σε μια γκαρσονιέρα όπου η διακόσμηση που της είχα κάνει ήταν απερίγραπτη [αρχίζει να γελά δυνατά εξιστορώντας παράλληλα] ακόμα έχω ένα φλοράλ κάλυμμα από τότε, το οποίο θεωρούσα πολύ κομψό και όταν το βλέπω τώρα, απλώς γελάω!» λέει η παρουσιάστρια.

Όσον αφορά το παρόν μας εξηγεί:

«Το διαμέρισμά μου βρίσκεται στο Κολωνάκι και το έχω από το 2004. Είναι ένα παλιό διαμέρισμα το οποίο ανακαίνισα και το αποτέλεσμα έκανε την ιδιοκτήτρια να συγκινηθεί. Ο χώρος είναι 110 τ.μ. και αρχικά προοριζόταν για γραφεία, όμως ένας χωρισμός με έκανε να μείνω προσωρινά. Μετά ίσχυσε το “ουδέν μονιμότερο του προσωρινού”».

ΠΗΓΗ: Instyle

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...