Τι της είπε η… καφετζού;

Όλα τα είχαμε ακούσει... Ότι θα ακούγαμε όμως, πως μία καφετζού είχε προβλέψει τι θα συμβεί στα προσωπικά της Ελένης, αυτό δεν το περιμέναμε…

Το είπε η ίδια η Ελένη, μην νομίζετε ότι το βγάλαμε από το μυαλό μας.

Η σημερινή εκπομπή «Καφές με την Ελένη» παρουσίασε ένα θέμα για μία γυναίκα στην Θεσσαλονίκη, η οποία έμεινε άνεργη και για να μπορέσει να ζήσει, αποφάσισε να… λέει τον καφέ!

Αφορμή βρήκε και η Ελένη, που σαν από θαύμα τους τελευταίους μήνες έχει θυμηθεί ό,τι της έχει συμβεί (από εκεί που δεν έλεγε κουβέντα για την προσωπική της ζωή) και εξιστόρησε την περιπέτειά της…

«Δεν θα ‘μουνα που λέτε 20 χρονών και ήμουνα στην Θεσσαλονίκη. Δεν θα πω τώρα όνομα, αλλά βρέθηκα παρέα με μία θεία ή γιαγιά, δεν θυμάμαι ακριβώς τι του ήταν, πολύ γνωστού τραγουδιστή που μου είχε πει το φλιτζάνι! Σας λέω ήμουν 20 χρονών, ούτε καν 21! Τότε λοιπόν είχα στενοχωρηθεί πάρα πολύ από αυτά που μου είπε. Γιατί όλα αυτά που μου είπε πως θα μου συμβούν, ήταν πολύ μακρινά για εμένα. Αυτά δηλαδή που εμένα θα με χαροποιούσαν τότε, αυτά που ήθελα να ακούσω κοινώς, εκείνη την στιγμή, δεν μου τα είπε. Μου είπε άλλα. Σε αυτά όμως που μου είπε για αργότερα, (που όταν στα λένε όταν είσαι 20 για την περίοδο που θα είσαι 30, εσύ νομίζεις ότι θα έχεις γεράσει μέχρι να σου συμβούν), έπεσε μέσα και είχε δίκιο σε όλα! Μα τι να σας λέω τώρα… έπεσε μέσα σε όλα!»

Λέτε να της είπε και για ένα στεφάνι με έναν γοητευτικό άντρα που ακούει στο όνομα Ματέο;

Λέμε μήπως!

Πηγή: Star

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...