Ν. Μπουλέ: «Δεν σκέφτομαι την πολιτική αυτή τη στιγμή»



Η κόρη του δημάρχου Ναυπάκτου, Νάντια Μπουλέ, μίλησε για την επιτυχία του πατέρα της στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές.

«Αισθάνομαι πολύ χαρούμενη και ευτυχισμένη για τον πατέρα μου. Ήμουν μαζί του στη Ναύπακτο και φυσικά τον στηρίζω σε ό,τι κάνει. Είχα μεν γυρίσματα για το παιχνίδι, αλλά όλες τις μέρες που έπρεπε να ήμουν μαζί του, ήμουν εκεί, κοντά του, στο πλάι του» δήλωσε στην εφημερίδα «Espresso».

Και όταν ρωτήθηκε αν σκέφτεται να κατέβει και η ίδια στον πολιτικό στίβο, απάντησε:

«Δεν το σκέφτομαι, δεν μου περνάει από το μυαλό μου αυτή τη στιγμή». Αυτό το «αυτή τη στιγμή» σαν απειλή φάνηκε, γιατί στο μέλλον ποτέ δεν ξέρεις, περνάει και κρίση η τηλεόραση, άνεργο να μείνει το κορίτσι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...