«Ποτέ δεν έκανα δίαιτα εξπρές»

«Πάντα πρόσεχα τη διατροφή μου, αλλά όχι σε βαθμό υστερίας. Ευτυχώς έμαθα από μικρή ηλικία να τρέφομαι σωστά και να ακολουθώ ένα υγιεινό διατροφολόγιο» ομολογεί στο περιοδικό OK η Νάντια Μπουλέ.


Ωστόσο, θυμάται ότι την εποχή που εμφανιζόταν στον Όμορφο κόσμο το πρωί στο Mega, πριν από ενάμιση χρόνο σχεδόν: «Ήμουν στα περισσότερα κιλά που είχα ποτέ στη ζωή μου. Είχε κολλήσει ο μεταβολισμός μου και είχα πάρει έξι κιλά. Όμως δεν έχω εμμονή. Πιστεύω ότι όσο περισσότερο αγχώνεσαι τόσο πιο δύσκολο είναι να διατηρήσεις τη σιλουέτα σου» τονίζει η οικοδέσποινα του Top Chef του ΑΝΤ1 και παραδέχεται ότι της είναι δύσκολο να αντισταθεί στις γεύσεις που ετοιμάζουν οι επαγγελματίες παίκτες του cooking show.

«Ειδικά όταν έφτιαχναν πίτσες ή γλυκά δεν μπορούσα να αντισταθώ. Έχω σχέση πάθους με τα γλυκά. Είμαι γλυκατζού, αλλά πιστεύω ότι όταν συμπεριλαμβάνεις στη διατροφή σου διαφορετικές ομάδες τροφών, τότε δεν τα έχεις ανάγκη».

Η ίδια ομολογεί ότι «ποτέ δεν έκανα δίαιτα εξπρές. Είμαι τελείως αρνητική σε κάτι τέτοιο, διότι μεσοπρόθεσμα χειροτερεύει ο μεταβολισμός σου». Η συμβουλή της; «Το να χάσεις κιλά θέλει υπομονή και συνέπεια, όχι βιασύνη, ούτε υστερίες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...