Έφτασε 44 κιλά για να γίνει… μπαλαρίνα!

Mέχρι που μπορεί να φτάσει μια ηθοποιός για να πάρει το ρόλο; Η Μίλα Κούνις έφτασε στα 44 κιλά για να υποδυθεί μια μπαλαρίνα στην ταινία «Black Swan» του Ντάρεν Αρονόφσκι.
Όπως αποκάλυψε η ηθοποιός έκανε εξαντλητική δίαιτα και γυμναστική για να χάσει τα κιλά. Μάλιστα είχε σοκαριστεί με το θέαμα που έβλεπε στον καθρέφτη ενώ η μητέρα της φοβόταν ότι θα πάθει κάποια σοβαρή διαταραχή στην υγεία της.

«Μπορούσα να καταλάβω γιατί αυτή η βιομηχανία είναι χάλια. Κοιτούσα τον εαυτό μου στον καθρέφτη και έλεγα "Θεέ μου, δεν έχω κοιλιά, δεν έχω....


οπίσθια, δεν έχω καμπύλες". Στην πραγματική ζωή φαινόμουν χάλια, αλλά σε φωτογραφίες και στην ταινία, φαινόμουν καταπληκτική», παραδέχτηκε η Κούνις.
trelokouneli

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...