Η επίσημη ανακοίνωση του ΑΝΤ1




Ακολουθεί αυτούσια η επίσημη ανακοίνωση του ΑΝΤ1 για την αποχώρηση του Γιώργου Λεβέντη.


Ο Γιώργος Λεβέντης αποχωρεί από τη Γενική Διεύθυνση του ΑΝΤ1 TV , για να αξιοποιήσει μια νέα διεθνή επαγγελματική ευκαιρία.

Μετά από 3 χρόνια επιτυχημένης θητείας στη θέση του Γενικού Διευθυντή του ΑΝΤ1 TV, ο Γιώργος Λεβέντης αποφάσισε να αποχωρήσει από την εταιρία, για να αναλάβει καθήκοντα σε μία νέα σημαντική θέση διεθνούς εμβέλειας. Κατά τη διάρκεια της θητείας του, ο Γιώργος ανανέωσε και επανατοποθέτησε με επιτυχία το brand του ΑΝΤ1 TV και συγχρόνως έκανε τις πρώτες απαραίτητες κινήσεις για τη μείωση του λειτουργικού κόστους του καναλιού. Τη θέση του Γενικού Διευθυντή του ΑΝΤ1 θα αναλάβει ο Alexander Holland, παράλληλα με τα καθήκοντά του ως Chief Operating Officer του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ.

Ο Γιώργος Λεβέντης δήλωσε: «Τα τελευταία χρόνια απέκτησα τεράστια γνώση χάρη στην ευκαιρία που μου έδωσε ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ να διευθύνω ένα από τα κορυφαία ελληνικά τηλεοπτικά δίκτυα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω από την καρδιά μου τον κ. Μίνω Κυριακού και τον κ. Θοδωρή Κυριακού για την πίστη τους σ’ εμένα. Έχουμε μια σχέση με πολύ ισχυρή χημεία και όπως συνέβη στο παρελθόν, έτσι και τώρα φεύγω με τις ευχές τους ελπίζοντας ότι θα υπάρχει πάντα μια ανοιχτή πόρτα για μένα. Είχα την ευκαιρία να δουλέψω με μια εξαιρετική ομάδα στελεχών και προσωπικού γεγονός που με έκανε να αγαπήσω ακόμα περισσότερο τη δουλειά μου στον ΑΝΤ1 TV. Είναι όλοι τους εξαιρετικοί άνθρωποι και επαγγελματίες και εκτιμώ την υποστήριξη που μου παρείχαν όλο αυτό το διάστημα».

Ο Θοδωρής Κυριακού, από την πλευρά του είπε: «Ο Γιώργος έκανε εξαιρετική δουλειά και μαζί με την ομάδα του ενίσχυσαν σημαντικά τον ΑΝΤ1 TV και οδήγησαν το κανάλι σε νέες επιτυχίες. Ο Γιώργος είναι φίλος και πολύτιμος συνεργάτης με τον οποίο έχουμε χτίσει εξαιρετικά επιτυχημένα projects στο παρελθόν. Με βάση τη…νομαδική του φύση έχουμε χτίσει ένα ιδιαίτερα ευέλικτο μοντέλο συνεργασίας. Κάθε φορά που υπάρχει ένα δυναμικό, πρωτοποριακό και πολλά υποσχόμενο project, ο Γιώργος είναι πάντα μαζί μας, όπως στο παρελθόν με τη δημιουργία της Heaven και πρόσφατα με την ανανέωση του ANT1TV.

Θέλω να τον ευχαριστήσω για τη συνεισφορά του στην εταιρία μας. Αφήνει τον ΑΝΤ1 TV στα ικανότατα χέρια του Alexander Holland, COO του Ομίλου. Εύχομαι στον Γιώργο καλή επιτυχία στα νέα καθήκοντα που αναλαμβάνει στο εξωτερικό και είμαι σίγουρος ότι …σε λίγα χρόνια θα μου τηλεφωνήσει για να μου πει ότι θέλει να επιστρέψει στον Όμιλό μας !».

Ο Alexander Holland δήλωσε σχετικά: «Θα μου λείψει ο Γιώργος, τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο. Η στενή μας συνεργασία σε μια περίοδο γεμάτη προκλήσεις ήταν μια εμπειρία που μας έφερε κοντά. Ο Γιώργος έχει συγκεντρώσει μια κορυφαία ομάδα στελεχών και είμαι σίγουρος ότι ο ΑΝΤ1 TV θα συνεχίσει να σημειώνει όλο και μεγαλύτερες επιτυχίες. Ανυπομονώ να συνεργαστώ ξανά μαζί του στο μέλλον και του εύχομαι κάθε επιτυχία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...