Ο ΜΑΤΙΑΜΠΑ ΠΑΙΖΕΙ " ΚΡΥΦΤΟ" ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΜΤΑ!

Για τη σχέση του με την Τάμτα αλλά και για τα όσα κατήγγειλε η πρώην σύντροφός του, η οποία ούτε λίγο ούτε πολύ κατηγόρησε τον τραγουδιστή ότι δημιούργησε σχέση με την τραγουδίστρια όταν ήταν ακόμα μαζί με τον Ησαΐα, μίλησε ο ίδιος.
«Είμαι χωρισμένος από τον Δεκέμβρη οπότε δεν είχα παράλληλη σχέση» είπε ορθά κοφτά ο τραγουδιστής ενώ πρόσθεσε: «Δεν είμαι άνθρωπος που θα νιώσω άσχημα με τέτοια πράγματα». Τέλος είπε: «Δεν έχω χρόνο για άλλα πράγματα παρά μόνο για τα τρία διαφορετικά πράγματα με τα οποία ασχολούμαι. Είμαι στο «Rent», είμαι στον «Σταυρό του Νότου», είμαι και στο Just the 2 of Us και δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ με οτιδήποτε άλλο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...