ΤΟ ΝΤΕΡΜΠΥ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ

ΤΟΥ ΜΑΝΟΥ ΚΟΚΟΡΑΚΗ











Θα γίνει της Δευτέρας! σε λιγότερο από μισή ώρα η μεγάλη αναμέτριση των μενεγοκαμεροχαριλιαγκόσκορδων.Μπερδευτήκατε; ε κάπως έτσι θα γίνει το πράγμα,της A.G.B. το κάγκελο δηλαδή.Κατσαρόλες,τσελεμεντέδες,μανικιούρ, πεντικιούρ,εξτένσιον! Α! δεν θέλω γκρίνιες πρωί-πρωί φτιάξτε καφεδάκι να τα πούμε.Στην σέντρα ήδη περιμένουν από τις 08:30  η Κατερίνα Ζαρίφη που από τον πάγκο την βγάζει εκτάκτως η Γελαλή-η αρχηπροπονήτρια της Μενεγάκη να παίξει μπάλα με τους απέναντι. Πρωτάκια μεν Ο Λιάγκας με την Σκορδά αλλά μια "Τατιάνα πρέπει να την έχω στην πρεμιέρα μου" έτσι σκέφτηκαν  "για το πρωινό μου, ρε γαμώτο !" που θα 'λεγε και η Πατουλίδου.
Μια  Τατιάνα είναι μία Τατιάνα αν και τα είπε όλα στην δική της πρεμιέρα ε, μία ίντριγκα πρέπει να την έχω.Εδώ ολόκληρος Θεοφάνους την είπε σε παίχτρια στο X-FACTOR "χρυσό μου, σαν την Τατιάνα που έχει κάνει μπότοξ είσαι" .Ποιός είδε μετά την Τάτι και δεν την φοβήθηκε. Η φίλη μου η Τούλα που δουλεύει καθαρίστρια στο Star μου τα είπε όλα " Μάνο μου δεν φαντάζεσαι, τι στριγκλιά έβαλε,να φανταστείς για κάποια στιγμή νόμιζα ότι η Ντίνα της έκαψε την μπούκλα,αλλά μπά , Ο Θεοφάνους φταίει για όλα! "θα τον φτιάξω την Δευτέρα!" έτσι άκουσα ,έτσι σου λέω". Τώρα κατάλαβα "θα γίνει της Δευτέρας" όπως λέει και ο Λάκης για την Τρίτη. Εκεί στον Αντέννα όμως οι Καμεροχαριτάτοι σίγα μην κάτσουν ήσυχοι, με τον Γιάννη Λάτσιο θα πιούν καφέ,βρέ μπας καί βγεί εδώ η είδηση, να πεί λες για τον Ματέο; ,και τώρα που είπα Ματέο, Ο Λάτσιος έτρεχε μόνος του για μπαχαρικά; πωπωπω! σαν την Παναγιωτοπούλου κάνω "ποιός άπλωσε τα ρούχα στην ταράτσα " ε;  γρηγορα!! φτιάξτε καφέ και προσδεθείτε έχει αγώνα σήμερα , ντέρμπυ σωστό για γερά νεύρα. Είς το επανείδείν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...