Γιώργος Σιγάλας: «Δεν γνώρισα τον πατέρα μου»

«Δεν μπορώ να πω ότι δεν έβγαλα χρήματα από το μπάσκετ. Δεν έγινα ποτέ δισεκατομμυριούχος, όμως, όπως πολλοί πιστεύουν» δήλωσε ο πρώην μπασκετμπολίστας και νυν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Πειραιά, Γιώργος Σιγάλας, ο οποίος μίλησε για τη σύζυγό του, Εύη, αλλά και για τους δύο γιους του. "Όταν αποφάσισα να παντρευτώ, ήμουν σε μία ηλικία που είχα ζήσει πολλά. Από την άλλη, ήθελα να γίνω πατέρας και όχι παππούς.
Γνώρισα τον κατάλληλο άνθρωπο, την Εύη και ήρθε μόνο του. Της έκανα πρόταση να έρθει μαζί μου στο εξωτερικό. Ίσως της δημιούργησα πρόβλημα στην επαγγελματική της καριέρα, όμως ήρθε μαζί μου στην Ισπανία. Και η συνέχεια ήρθε μόνη της. Στην Εύη εκτιμώ περισσότερο την υπομονή. Η ομορφιά είναι υποκειμενική. Εγώ νομίζω ότι είμαι ο πιο εύκολος άνθρωπος, αλλά οι άλλοι δεν το πιστεύουν. Δεν μου αρέσει η κρεβατομουρμούρα" ανέφερε στην εκπομπή "TV Weekend", ενώ σχετικά με τους δύο γιους του, είπε χαρακτηριστικά: «Από μένα θα ήθελα να πάρουν την υπομονή, την επιμονή και την προσήλωση στους στόχους. Από τη σύζυγό μου, θέλω να πάρουν το καλό της γούστο. Είτε στο ντύσιμο, είτε στις κοπέλες».
Ο Γιώργος Σιγάλας μίλησε επίσης και για τα δικά του παιδικά χρόνια. «Δεν γνώρισα τον πατέρα μου. Πέθανε όταν ήμουν ενός έτους. Μεγάλωσα με τη μητέρα μου. Είναι περισσότερο φίλη μου, παρά μάνα. Δεν είμαι μαμάκιας, αλλά είναι μία γυναίκα που έχει παιδευτεί πολύ για μένα και γενικά, στη ζωή της. Η μητέρα μου ξαναπαντρεύτηκε μετά από μερικά χρόνια και μεγάλωσα με τον πατριό μου. Υπήρχε το πατρικό πρόσωπο, αλλά δεν ήταν ακριβώς το ίδιο».
http://www.gossip-tv.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...