ΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ: Στηρίζω Χριστόπουλο... με τα μπούνια!


Επειδή κάθε μέρα λόγω κινητικότητας μιλώ με 500 ή 600 ανθρώπους, πήρα πάνω από 100 τηλέφωνα για το ψηφοδέλτιο του Χριστόπουλου. Εγώ δίνω μαρτυρία και είμαι σε επαφή με κόσμο, και τους λέω να ψηφίσουν Χριστόπουλο. Αλλωστε η Τασία Μανωλοπούλου δεν παίρνει ψήφους μόνο στο Ανατολικό Διαμέρισμα αλλά σε όλη την Πάτρα" δήλωσε ο βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος πριν από λίγο στον Max Fm. "Εγώ σαν Νίκος στηρίζω τις επιλογές του κόμματος.
Το Σάββατο πήγα μαζί με τον Χριστόπουλο στην Αγία Τριάδα αλλά και στο Κεφαλόβρυσο" είπε ακόμη ο κ. Νικολόπουλος. "Δεν έχω λόγια να πω. Απορώ με αυτά που λέγονται στην Πάτρα. Ρωτήστε όλους αυτούς που τους λέω τι να κάνουν. Εχω εκατοντάδες μάρτυρες" κατέληξε ο βουλευτής. Οσον αφορά την πρότασή του να μην γίνουν διαγραφές "ανταρτών" δήλωσε: "Ωραία, πέστε ότι διαγράφουμε στην Πάτρα και τα Καλάβρυτα, και όπου αλλού υπάρχουν αντάρτες, μετά πως θα πάμε να κάνουμε εκλογές στην Περιφέρεια; Τι θα πούμε στους διαγραμμένους; Ψηφίστε Παπαναστασίου;" κατέληξε ο βουλευτής.

http://nikosnikolopoulos.gr/xristopoulo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...