Η καθημερινότητα της Τζένης Χειλουδάκη

Λίγα μέτρα μακριά από την Παλιά Πόλη της Ρόδου συνεχίζει τη ζωή της η Τζένη Χειλουδάκη και η ίδια μίλησε σε εβδομαδιαίο περιοδικό για το πώς ζει σήμερα.Σε τίποτα δεν θυμίζει την παλιά Τζένη, η οποία ζει μόνη της συντροφιά με τρεις γάτες και τέσσερα σκυλιά. Ξυπνάει στις οκτώ το πρωί, περιποιείται τα ζώα της, παίζει μπιρίμπα με τις κυρίες της γειτονιάς και ταυτόχρονα γράφει δύο βιβλία.

«Κάνω τη yoga μου, μιλάω με τις φίλες μου και τα απογεύματα μπαίνω στο Facebook, ενώ τα βράδια τα περνάω ανάλογα με τη διάθεσή μου, είτε με μπιρίμπα είτε σε κάποιο ταβερνάκι ή στο σπίτι για cocooning».

Η Τζένη μιλάει με πίκρα για τους ανθρώπους που είχε δίπλα της, οι οποίοι με το πέρασμα των χρόνων την εγκατέλειψαν.

Ποια ήταν η πιο δύσκολη περίοδος της ζωής σoυ;

«Όταν έπρεπε να κόψω τον ομφάλιο λώρο με την οικογένειά μου για να αντιμετωπίσω τη ζωή. Όταν βγήκα μόνη μου, στα 17-18 μου» δηλώνει στο περιοδικό «People».

Η Τζένη δεν παρέλειψε να μιλήσει και για τη σχέση της με τον εισαγγελέα, Γιώργο Σακελλαρόπουλο, που τη σημάδεψε. Ο ίδιος είχε δηλώσει κάποτε πως δεν μετανιώνει για τη σχέση τους και η Τζένη χαίρεται πολύ για αυτό.

Όμως στην ίδια συνέντευξή του είχε προσθέσει: «Η Τζένη στάθηκε όπως όφειλε τότε και με υπερασπίστηκε σθεναρά, κάτι που ενέχει ιδιαίτερη βαρύτητα, αν αναλογιστούμε ότι δεν ήταν καν ερωτευμένη. Θαύμασα το σθένος της. Φυσικά ειρωνεύομαι».

Σε αυτό έχει κάτι να απαντήσει εκείνη;

Θα επικαλεστώ τους αρχαίους ημών προγόνους. Όσον αφορά εμένα, ''γηράσκω αεί διδασκόμενη'' και για την άλλη πλευρά ''ουδέν κακόν αμιγές καλού'', γιατί, αν θαύμαζε το σθένος μου, αυτή τη στιγμή, θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα. Ενδεχομένως να μην ήταν με την οικογένειά του σήμερα. Όποιος καταλάβει κατάλαβε. Αν ήθελα, θα ήμουν με τον Γιώργο Σακελλαρόπουλο».

Μετανιωμένη, πικραμένη και ίσως απογοητευμένη από μερικές της επιλογές φαίνεται η Τζένη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...