"ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΑ ΑΡΧ... ΜΟΥ - Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΣΑΣ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ"!

O δημοσιογράφος Β. Χιώτης απαντάει στο fimotro και λέει ότι πλησιάζει η ώρα της Δικαιοσύνης
Από τον δημοσιογράφο Β. Χιώτη πήραμε την παρακάτω επιστολή:

"Αγαπητό Fimotro

Στις αμέτρητες ανακρίβειες που έχεις γράψει κατά καιρούς για μένα, προσθέτεις χθες και σήμερα αρκετές ακόμη. Μια από αυτές είναι οτι ξεκίνησα τη καριέρα μου με ανυπόγραφα κείμενα. Ο...

εκδότης μου, συνηθίζει να λέει οτι για να κάνεις δημοσιογραφία χρειάζονται δύο πράγματα. Υπογραφή και αρχ.... Εγώ δόξα τω θεώ, τα χρησιμοποιώ και τα δύο επί 25 χρόνια. Αν τα χρησιμοποιεί κι o συντάκτης σου, τότε ας αποκαλυφθεί να συζητήσουμε ως ...δημοσιογράφοι. Υ.Γ. Στις αρχές Νοεμβρίου, ξεκινούν οι δίκες των "δήθεν" bloggers που με συκοφαντούν συστηματικά από το 2006 επειδή είμαι πολέμιος της ανώνυμης παραδημοσιογραφίας. Αντιλαμβάνεσαι οτι ο Εισαγγελέας σε πλησιάζει...

Υ.Γ 2. Παρακαλώ να αναρτηθεί.

Βασίλης Χιώτης

Δημοσιογράφος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...