ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΤΑΤΙΑΝΙΕΣ Η ΣΚΟΡΔΑ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ

Οι φήμες δίνουν και παίρνουν περί εγκυμοσύνης της Φαίης Σκορδά και ενός ευτυχισμένου wannabe μπαμπά, του Γιώργου Λιάγκα. Είδε και τις τατιανιές που τις έκανε η Τατιάνα στην εκπομπή του Θέμου και αποφάσισε να δράσει σε συνέντευξή της στο περιοδικο"DOWN TOWN" που κυκλοφορεί αποκάλυψε«Σου μιλάω ειλικρινά, ποτέ δεν έχω κρύψει κάτι και ξέρω πως όλα μαθαίνονται, αλλά Σέβομαι την οικογένεια μου, τα δικά τους συναισθήματα, το να μην τους φέρω σε δύσκολη θέση. Μήπως για τη σχέση μου ή το γάμο μου με τον Γιώργο το έκρυψα;» λέει η Φαίη και συνεχίζει: «Συζήτησα με την οικογένεια μου πρώτα και μετά το παραδέχτηκα. Μία εγκυμοσύνη είναι κάτι πολύ ευχάριστο, ένα δώρο Θεού και ό, τι καλύτερο θα μπορούσε να μας συμβεί. Άλλωστε, γι’ αυτό το λόγο παντρευτήκαμε με τον Γιώργο, αλλιώς ζούσαμε μαζί, ο γάμος δεν μας άλλαξε σε κάτι. Παντρευτήκαμε για να κάνουμε παιδί. Και η οικογένεια για μένα είναι πάνω από οποιαδήποτε δουλειά. Οποιαδήποτε! Και σε αυτό είμαι κάθετη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...