Κατερίνα Στικούδη: «Δεν σκέφτομαι τον γάμο»

Το μοντέλο, παρουσιάστρια και τραγουδίστρια Κατερίνα Στικούδη σίγουρα στα επαγγελματικά της είναι πολύ καλά αυτήν την περίοδο και μίλησε στην Ελένη Μενεγάκη για τα πλάνα της την φετινή σεζόν αλλά και για τις προσωπικές της σχέσεις.

Για την ενασχόληση της με την μουσική:

«Πλέον είμαι σε μία εταιρία, την Universal, κάνουμε και κάποιο πλάνο, στο οποίο έχω άποψη και λόγο, αλλά μέχρι και πρόσφατα δεν το είχα σκεφτεί καθόλου να ασχοληθώ με την μουσική. Για εμφανίσεις σε κάποια πίστα όχι δεν το σκέφτομαι ακόμα γιατί δεν έχω και χρόνο. Ό,τι έχω τραγουδήσει μέχρι τώρα με εκφράζει. Ο Μάκης Πουνέντης ήταν ο πρώτος που σκέφτηκε να με βάλει μπροστά από κάποιο μικρόφωνο για να τραγουδήσω» γεια σου Μάκη με τις εμπνεύσεις σου.

Για το «Just The Two Of Us»:

«Στην σκηνή του Just The Two Of Us δεν αισθάνομαι καθόλου άγχος. Βεβαίως πριν ανέβω είμαι αρκετά αγχωμένη»

«Δεν με ενοχλεί η κριτική επιτροπή, με αγχώνει λίγο, αλλά μπορούν να πουν ότι θέλουν. Αν είχα άλλη κριτική επιτροπή μπορεί να ήμουν πιο αγχωμένη, γιατί η δικιά μας είναι λίγο πιο χαλαρή».

«Μ’ αρέσει που είμαι μαζί με τον Νίκο Μίχα, δεν νομίζω πως θα ήθελα να είμαι με κάποιον άλλον. Αν με ενοχλούσε θα το έλεγα στην παραγωγή».

Για τις σέξι εμφανίσεις και τις αντιδράσεις των συντρόφων της:

«Αν κάποιος άνδρας έχει πρόβλημα με τον τρόπο που βγαίνει η εικόνα μου προς τα έξω δεν υπάρχει λόγος να βρίσκεται δίπλα μου. Δεν νομίζω πως οι φωτογραφήσεις που έχω κάνει με έχουν μειώσει. Αν βρω τον άνδρα τον μοναδικό και αυτός έχει αντιρρήσεις θα προσπαθήσω να τον πάρω με το καλό και να τον κάνω να δεχθεί, αν δεν τα καταφέρω δεν πειράζει πάμε για άλλα».

Για την προσωπική της ζωή:

«Δεν μιλάω για τα προσωπικά μου, γιατί σέβομαι τους γονείς μου και θέλω να μιλήσω μόνο όταν έρθει η ώρα να παντρευτώ. Δεν μου αρέσει να βγαίνουν όλα προς τα έξω και να δίνω το δικαίωμα να τα συζητάνε όλοι. Άμεσα πάντως δεν σκέφτομαι τον γάμο».

ΠΗΓΗ: yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...