Ο Γιώργος Καπουτζίδης δεν είναι άπληστος

Μπορεί η καριέρα του να απογειώθηκε απότομα, έπειτα από την τεράστια επιτυχία που σημείωσε το «Παρά 5», όμως εκείνος κρατάει χαμηλούς τόνους και τονίζει πως δεν είναι άπληστος.

Σε συνέντευξή του στο «7Μέρες TV» μίλησε για το νέο του εγχείρημα, την παρουσίαση του «Just the two of us», ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στη συνεργασία του με τη Δούκισσα Νομικού: «Μου ταιριάζει πολύ ως άνθρωπος και θέλω να πιστεύω ότι κι εγώ της ταιριάζω».

Ξεκαθάρισε, βέβαια, πως δεν νιώθει άπληστος: «Οφείλεται στο ότι για μένα η τηλεόραση ήταν μεράκι. Συμμετείχα επειδή την αγαπούσα. Η τηλεόραση μπορεί να δώσει πολλά χρήματα, αλλά το κίνητρό μου δεν ήταν αυτό. Κάνω εκπομπές οι οποίες μου αρέσουν, και όχι για να βγάλω λεφτά. Δεν γύρισα ποτέ μετά την πρώτη χρονιά του “Παρά πέντε” να πω ''δώστε μου τώρα γη και ύδωρ''. Άκουγα ότι πήγαμε και ζητούσαμε 1000% αύξηση και ήταν τόσο ψέμα. Δεν είμαι άπληστος. Από την άλλη, βέβαια, δεν σου λέω ότι μπορώ να ζήσω και με ένα σάντουιτς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...