Γιώργος Μαζωνάκης "Έχω περάσει μαύρες περιόδους"


Ο Γιώργος Μαζωνάκης λίγο πριν τη μεγάλη πρεμιέρα του στον «Βοτανικό» με χορηγό επικοινωνίας τον Sfera 102,2 και τον Derti 98,6, μίλησε στον Πέτρο Κωστόπουλο για τη ζωή του, τη συνεργασία του με τον Νίκο Μουρατίδη αλλά και τη «μαύρη περίοδο» που πέρασε στο παρελθόν.

Για την πολυσυζητημένη «φούστα»: «Παντελόνι με ένα κομμάτι ύφασμα ήταν. Κάποτε μου ‘πε ένας φίλος "μην τους χαλάς το όνειρο". Ένα κομμάτι φούστας ήταν ρε Πέτρο».

Για τον Νίκο Μουρατίδη που υπήρξε μάνατζερ του στο παρελθόν: «Ήταν αυστηρός μαζί μου. Χειρότερος απ’ ότι είναι ως κριτής. Αλλά μου έκανε καλό, έμαθα την πειθαρχία από μικρός και ήταν σούπερ για μένα».

Εξήγησε γιατί πάει στο Άγιο Όρος διαψεύδοντας για άλλη μια φορά τα δημοσιεύματα που τον ήθελαν να γίνεται μοναχός. «Πάω γιατί ηρεμεί η ψυχή μου. Είναι για μένα η γαλήνη μου, η ησυχία μου».

Για τα χρήματα που έχει αποκτήσει μέσα από τη δουλειά: «Είμαι από αυτούς που δούλευα 5 μήνες το χρόνο και τους άλλους καθόμουν οπότε δεν σκεφτόμουν ποτέ να μαζέψω τρελά φράγκα. Με ενδιέφερε η μουσική».

Για τις δύσκολες στιγμές της ζωής του: «Έχω περάσει μαύρες περιόδους. Μεγαλώνοντας και βλέποντας τα πράγματα, κάθισα και σκέφτηκα ότι κάτι δεν πάει καλά με μένα οπότε αποφάσισα να εξαφανιστώ κάπου μακριά. Τελικά το μακριά δεν ήταν ο τόπος αλλά ο εαυτός μου. Το γύρισα όλο αυτό το πράγμα και είδα τα πράγματα διαφορετικά. Είμαι ευτυχισμένος γι’ αυτές τις αποφάσεις μου, είμαι χαρούμενος».

Γιατί «κρύβει» την προσωπική του ζωή; «Γιατί όλα αυτά τα χρόνια έχω ακολουθήσει άλλη πορεία. Δεν είμαι το αγαπημένο παιδί των εβδομαδιαίων περιοδικών σου. Εγώ τραγούδια κάνω. Το ότι άλλοι βγαίνουν συνέχεια στα περιοδικά είναι ένας τρόπος που έχουν διαλέξει και έχουν επιλέξει για την καριέρα τους».

Σκέφτεται να αποκτήσει ένα παιδί; «Κατά περιόδους ναι αλλά μετά το απωθώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...