ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΖΑΡΙΦΗ" ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ"

ΤΟΥ ΜΑΝΟΥ ΚΟΚΟΡΑΚΗ

Είναι πια γεγονός μας χωρίζουν λίγες ώρες,για την τηλεοπτική συνάντηση της χρονιάς.
Ελένη Μενεγάκη- Κατερίνα Ζαρίφη ξανά μαζί,στον πιο απολαυστικό "Καφέ με την Ελένη" .Το τηλεοπτικό κοινό,περιμένει καιρό την τηλεοπτική αυτή συνέυρεση και όπως φαίνεται τα μηχανάκια της A.G.B. θα πάρουν φωτιά. Ανατρεπτικό χιούμορ,σύγκίνηση και πολύ κους-κους . Η Κατερίνα Ζαρίφη μιλάει αποκλείστικά για το παρασκήνιο της συνάντησης.

-Έτοιμη λοιπόν Κατερίνα;


"Νοιώθω πάρα πολύ χαρά.Το είχα δηλώσει εξάλλου και στο παρελθόν,από τη στιγμή που θα με καλέσει η Ελένη θα πάω τρέχοντας"



-Ξέρεις,αυτή την συνάντηση την περιμένει αρκετό καιρό να γίνει το τηλεοπτικό κοινό...

"Την ίδια χαρά έχει και η Ελένη, συνάντηση μετά από τρία χρόνια. Μου έλειψε πολύ,θα περάσουμε πολύ καλά"
-Όλα αυτά τα χρόνια,γράφτηκαν πολλά για τις σχέσεις σας...

"Εντάξει..εγώ όμως την Δευτέρα, πάω να συναντήσω έναν δικό μου άνθρωπο που λατρέυω.Είμασταν μαζί τέσσερα χρόνια,τα δύο τελευταία δεν έχω μιλήσει καθόλου μαζί της.Οπότε έχουμε να πούμε πολλά."
-Θα δεχτείς κάθε είδους ανάκριση;
" (γέλια) Δεν νομίζω ότι θα μου κάνει ανάκριση η Ελένη γιατί έκανα εκπομπή απέναντι της.Αφού έδειξε την Παρασκευή βίντεο, που τρώμε μαζί μουστοκούλουρα,καταλαβαίνεις ότι η κατάσταση θα είναι "χαρούμενα χριστούγεννα" με χιούμορ και χαβαλέ!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...