Τα δύσκολα χρόνια του Ζαφείρη Μελά

Για τα δύσκολα χρόνια που πέρασε μίλησε ο επιτυχημένος τραγουδιστής στην εκπομπή του Alter «TV Weekend».

Μιλώντας για την σύζυγό του έπειτα από 40 χρόνια που είναι παντρεμένος μαζί της, είπε χαρακτηριστικά: «Η γυναίκα μου είναι η κολώνα του σπιτιού μου. Δεν θα την απατούσα. 40 χρόνια είμαι παντρεμένος. Εγώ τη γυναίκα μου την αγάπησα. Δεν την πήρα με προξενιό».

Όσο για τα δύσκολα οικονομικά χρόνια που πέρασε και πως τα έβγαζε πέρα, αποκάλυψε: «Όταν δεν είχα χρήματα αισθανόμουν άσχημα. Πήγαινα στη θάλασσα να ψαρέψω για να φέρω φαγητό στο σπίτι».

Ο Ζαφείρης Μελάς δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει ο γιος του: «Πονάω που έχω ένα τέτοιο παλικάρι. Ο γιος μου είναι σαν παιχνίδι… Χαίρομαι που έχω ένα τέτοιο παιδί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...