Οι φοβίες του Γιώργου Νινιού

Ο Γιώργος Νινιός βρίσκεται πολλά χρόνια στο χώρο της υποκριτικής και προτιμά να μιλά μέσα από τη δουλειά του και όχι να απασχολεί τον Τύπο με τα προσωπικά του.


Ο ηθοποιός μίλησε σε γνωστό περιοδικό για τις οικονομικές δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει.
«Υπήρξαν περίοδοι στη ζωή μου που δεν δούλευα και δεν είχα λεφτά. Τώρα ήρθαν έτσι τα πράγματα που συμβαίνει να έχω δουλειά. Έχω συνηθίσει να μην δουλεύω για πάρα πολύ καιρό. Έχω μάθει να κινούμαι με αυτά που έχω».

Αναφέρθηκε όμως και στη μεγάλη του αγάπη που δεν είναι άλλη από τη μουσική.

«Μου αρέσει να τραγουδάω. Γι’ αυτό μελετάω πολύ. Έχω παρτιτούρες, μαθαίνω κλίμακες και τεχνικές».

Ο ηθοποιός δεν έχει απασχολήσει ποτέ με τα προσωπικά του. «Δεν νιώθω άνετα. Νιώθω πολύ άβολα. Όταν με ρωτάνε για τα προσωπικά μου κομπλάρω, ακόμη και όταν είναι δικοί μου άνθρωποι».

Μεγαλύτερη του φοβία είναι ο θάνατος. «Μόνο το θάνατο φοβάμαι. Αλλά δεν τον πολυσκέφτομαι, γιατί μπορεί να θέλει να κάνουμε παρέα και δεν θέλω. Τον σκέφτομαι με την έννοια ότι η ζωή είναι ωραία και είναι κρίμα να τελειώσει».

Πηγή: Ciao

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...