«Δεν το πίστευα, γελούσα»

Με μεγάλη δύναμη η Μαρία Ιωαννίδου κατάφερε να νικήσει τη μάχη με τον καρκίνο και δεν δίστασε να φωτογραφηθεί μετά την χημειοθεραπεία.

Μιλώντας για την αρρώστια που την έκανε να ντρέπεται είπε χαρακτηριστικά πως όταν της ανακοίνωσαν πως έχει καρκίνο του μαστού, δεν μπορούσε με τίποτα να το πιστέψει: «Ήταν αρχές Ιουνίου όταν επισκέφθηκα τον γυναικολόγο μου για την τακτική εξέταση μαστογραφίας που κάνω. Ήμουν μέσα στο ιατρείο όταν η ακτινολόγος έβγαλε μία στριγκλιά τρόμου. Αναστατώθηκα, δεν ήξερα γιατί φώναζε. Όταν μου είπε ότι έχω καρκίνο του μαστού, δεν την πίστεψα δεν της έδωσα καν σημασία. Έκλεισα αμέσως ραντεβού με τον καθηγητή Βενιζέλο. Όταν πρωτοπήγα στο ιατρείο του και είδε τις εξετάσεις μου, οι πρώτες λέξεις που μου είπε ήταν ότι δεν ήθελε να με γνωρίσει υπό αυτές τις συνθήκες, γιατί δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι ελπιδοφόρα. Ανεπαίσθητα έβαλα τα γέλια. Δεν πίστευα αυτό που άκουγα. Τότε ο γιατρός με ρώτησε: Γιατί γελάς, σου φαίνεται αστείο; Αυτές οι λέξεις ήταν αρκετές», δηλώνει στο περιοδικό «Glam».

«Ντρεπόμουν που ήμουν άρρωστη», αναφέρει και τονίζει πως δεν ήθελε να χάσει το στήθος της. Τελικά τα κατάφερε. Αυτό όμως που της κόστισε περισσότερο είναι οι χημειοθεραπείες: «''Από τις πιο δύσκολες στιγμές ήταν όταν μου έπεσαν τα μαλλιά, τα φρύδια, οι βλεφαρίδες. Λυπάμαι και στεναχωριέμαι που αποκαλύφθηκα έτσι στον Δημήτρη. Η αλήθεια είναι ότι ντρέπομαι πολύ που με βλέπει έτσι. Ήμουν μια γυναίκα φιλάρεσκη και κοκέτα και ξαφνικά με βλέπει καραφλή, να χάνω την αίγλη μου κι αυτό μου κοστίζει. Νιώθω ανήμπορη. Είναι πολύ δύσκολο να είσαι συνέχεια δυνατή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...