Έτοιμη για γάμο η Φαρμάκη;

Η Όλγα Φαρμάκη είναι πολύ ερωτευμένη και ετοιμάζεται να παντρευτεί, σύμφωνα με παλαιότερο δημοσίευμα της εφημερίδας «Espresso». Τώρα, μιλώντας στην «Espresso της Κυριακής» αποκαλύπτει τα σχέδια της για τον γάμο και αναφέρεται στον σύντροφό της.

Είναι κορίτσι «full in love» και δεν το κρύβει, σε μια συζήτηση πιο αποκαλυπτική από ποτέ στα τριάμισι χρόνια που είναι μαζί με τον Αλέξανδρο Αγγλούπα.

Ώστε παντρεύεσαι, Ολγάκι;


«Αχ, τι μου έκανες με το δημοσίευμά σου… (χαμογελάει). Μπαίνω σε μια διαδικασία να το σκέφτομαι. Πέρασαν σχεδόν τέσσερα χρόνια και είναι φυσικό επακόλουθο να είναι ο γάμος και η δημιουργία οικογένειας το επόμενο βήμα. Άλλωστε, εγώ τον γάμο τον έχω συνδυάσει στο μυαλό μου με το αν θες να κάνεις παιδάκι».

Άρα, αν έμενες έγκυος θα παντρευόσουν αμέσως;


«Σίγουρα αν έμενα έγκυος θα έπρεπε να επισπεύσουμε και τον γάμο, όπως γίνεται συνήθως, αλλά ειλικρινά δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι τέτοιο προς το παρόν».

Σε αγχώνει το ζήτημα «οικογένεια και γάμος»;

«Με στρεσάρει η αλήθεια είναι, γιατί είναι η πρώτη φορά που κάθομαι να μιλήσω καθαρά για την προσωπική μου ζωή. Γνωρίζει ο κόσμος ότι είμαι με έναν άνθρωπο και θέλει να με δει να φοράω νυφικό και όλα τα άλλα που ακολουθούν. Υπάρχει ευτυχώς από πίσω η οικογένειά μου που δεν με πιέζει και απλώς ζητάει το καλό μου και να είμαι ευτυχισμένη. Γνωρίζουν τον Αλέξανδρο και έχουν την καλύτερη άποψη για εκείνον και αυτό με κάνει πολύ χαρούμενη».

Πώς θα ήθελες να είναι η πρόταση γάμου που θα σου έκανε ο Αλέξανδρος;

«Μήπως πρέπει να ρωτήσεις τον ίδιο πώς θα είναι και πότε; Είμαι ρομαντικός άνθρωπος στη ζωή μου και ο σύντροφός μου θέλω να δείξει πόσο οργανωτικός και πρωτότυπος είναι. Μπορεί να τρώμε και απλώς να μου κάνει πρόταση, αλλά ο τρόπος που θα με κοιτάξει και θα μου το ζητήσει να με γοητεύσει. Δεν αγχώνομαι με τέτοια πράγματα».

Φαίνεται, λοιπόν, πως πολύ σύντομα θα φάμε κουφέτα από την Όλγα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...