Γάμος, παντρειά… μπα!


Πιο κατασταλαγμένη από ποτέ, η ηθοποιός Κατερίνα Παπουτσάκη, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο «Down Town», δήλωσε ότι ο γάμος δεν είναι στα άμεσα σχέδιά της.

«Γενικά, η παντρειά και ο γάμος δεν με ενθουσιάζουν. Από μικρό κοριτσάκι, στην Αθήνα όπου μεγάλωνα, δεν οραματιζόμουν ποτέ γάμους και νυφικά. Ίσως έλεγα να κάνω έναν μετά τα 30».

Στα συναισθήματά της δεν βάζει πρώτα τη λογική, καθώς πρυτανεύει πάντα η καρδιά…

«Στα συναισθηματικά μου δεν βαδίζω με τη λογική μου. Ποτέ δεν την έβαζα. Στα 30 μου προχωράω μόνο με την καρδιά μου. Είμαι από τους ανθρώπους που έχει επιλέξει να ζει, να μην παρατηρεί τη ζωή του σαν απλός θεατής, κλεισμένη σε ένα σπίτι κάνοντας αυτούς που τη ζουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...