Με νέα ρόδα η Νταϊάνα


Εδώ και λίγα εικοσιτετράωρα, η Νταϊάνα Ιγροπούλου έχει στην κατοχή της ένα καινούργιο αυτοκίνητο που κόστισε αρκετές χιλιάδες ευρώ.

Περίμενε περίπου έναν μήνα, για να το παραλάβει, και δηλώνει πανευτυχής με το νέο της απόκτημα.

«Νιώθω σαν να πραγματοποιείται ένα μεγάλο όνειρο. Αγαπάω την οδήγηση και πολλές φορές παίρνω το αυτοκίνητό μου και κάνω βόλτες μόνη μου ακούγοντας μουσική. Έκανα οικονομίες και κατάφερα να το αποκτήσω» λέει το γνωστό μοντέλο.

Δεν παρέλειψε, βέβαια, να αναφερθεί και στην καριέρα της: «Δουλεύω σκληρά και αθόρυβα. Έχω δίπλα μου ανθρώπους που με αγαπούν και με πιστεύουν. Όνειρό μου είναι να σπουδάσω στο εξωτερικό υποκριτική και παράλληλα να συνεχίσω και το μόντελινγκ, επειδή το αγαπώ. Μου αρέσει η αίσθηση της φωτογραφίας, να παίρνω οδηγίες και να με μεταμορφώνουν. Είναι μαγεία όλο αυτό».

Καλορίζικο, Νταϊάνα!

Πηγή: Espresso

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...