«Μας διέλυσαν οι εγωϊσμοί»






Συνέντευξη εφ΄ όλης της ύλης παραχώρησε ο Νικόλας Πατέρας. Ο πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός τόνισε μεταξύ άλλων ότι η πολυμετοχικότητα διαλύθηκε από τον εγωισμό των μεγαλομετόχων και πρόσθετε ότι θα είχε φύγει εάν τον έβριζαν οι οπαδοί...

Αναλυτικά η συνέντευξη του Νικόλα Πατέρα στον Sentra 103,3

Για τα όσα ακούστηκαν την Κυριακή από τους φιλάθλους κατά του Γιάννη Βαρδινογιάννη: «Θλίβομαι με τα όσα έγιναν την Κυριακή αλλά πρέπει να ψάξουμε να βρούμε ποιος υποκινεί αυτές τις καταστάσεις, γιατί πολλοί λένε ότι φταίει ο Πατέρας κι ο Βγενόπουλος, τόσα χρόνια που γίνονταν τα ίδια, ο Πατέρας και ο Βγενόπουλος έφταιγε; Ο κ. Βαρδινογιάννης εννοούσε τον Γκότζο και τον «πρασινοφρουρό». Κάποιες εφημερίδες εξευτελίζουν. Ξεκαθαρίζω και λέω ότι διαφωνώ απόλυτα με τις ύβρεις. Είμαι εγώ θεσμικό όργανο του ΠΑΟ για να βγω να πω να σταματήσουν τα συνθήματα; Ήρθε ο κ. Βουτσαράς και του έδειξα τον κ. Κωνσταντόπουλο. Όσο ήμουν εγώ, μιλούσα με τους οπαδούς, είχα χημεία μαζί τους. Με μία συνάντηση δεν μπορεί ο πρόεδρος ή ο ιδιοκτήτης να λύσει το θέμα».

Για το τι θα έκανε αν στρεφόταν εναντίον του ο κόσμος της ομάδας: «Εάν με έβριζαν και δεν με ήθελαν, εγώ θα είχα φύγει. Εδειξα το ήθος μου όταν παραιτήθηκα από τον ΠΑΟ, το έκανα γιατί δεχόμουν λάσπη από τους ίδιους τους συνεταίρους μου. Ο κ. Γιαννακόπουλος αυτά δεν τα ‘λεγε πριν δέκα χρόνια. Τώρα ανακάλυψαν το χάντικαπ. Το θεωρώ υγιές την συνεργασία Γιαννακόπουλου-Βαρδινογιάννη. Η κριτική και ο πόλεμος που δέχτηκα δεν είχε να κάνει με αγωνιστικά θέματα. Κάναμε λάθη όπως κάνουν όλοι και όλες οι διοικήσεις. Κάναμε και πολλά σωστά.

Για τις μεταγραφές: «Εμείς για μεταγραφές δώσαμε 40 εκατ. ευρώ. Ξέρετε να πετυχαίνουν πάντα όλες οι μεταγραφές; Ούτε τον Νέμεθ ήξερα, ούτε με τον Μαρινάκη μίλησα ποτέ για τον Νέμεθ. Να κάθομαι να διαψεύδω τις αηδίες; Φαντάζεστε να ψήφιζα χθες τον Μαρινάκη; Προδότη και άλλα θα με έλεγαν. Εγώ δεν θα τον ψήφιζα γιατί άλλο Ολυμπιακός, άλλο Παναθηναϊκός. Θα έπρεπε ο Γιάννης Βαρδινογιάννης να κατέβει και να θέσει υποψηφιότητα».

Για το ενδεχόμενο πώλησης της ΠΑΕ Παναθηναϊκός: «Με στεναχώρησε ο κ. Βαρδινογάννης όταν έλεγε πως δεν πουλάει και μετά από είκοσι μέρες αποφάσισε να πει ότι πουλάει. Δεν με ενδιαφέρει αν πουλάει, εγώ δεν θέλω να αγοράσω τον ΠΑΟ. Ο Βγενόπουλος έβαλε κάποιους όρους να ελέγξει την εταιρία. Πως θα έλεγε ποσό; Ούτε ο κ. Βαρδινογιάννης έβαλε κάποιο ποσό. Στα δύο χρόνια τιμή να είμαι πρόεδρος, τον πρώτο χρόνο είχα καλή συνεργασία με όλους, τον 2ο χρόνο μέσω των εφημερίδων άρχισα να δέχομαι πόλεμο που δεν ταίριαζε στις προσπάθειες που έκανα».

Για τον Νίκο Κωνσταντόπουλο: «Ο κ. Κωνσταντόπουλος μου είναι συμπαθής αλλά για το συγκεκριμένο δεν κάνει. Τον έριξαν τον άνθρωπο στα βαθιά και χωρίς να γνωρίζει το αντικείμενο. Πιστεύω ότι θα έχει πρόβλημα. Βέβαια, είμαι εγώ αυτός που έστειλα επιστολή προς τους φιλάθλους να σταματήσει τον διχασμό. Έρχονται τώρα και λένε πως ο Πατέρας τους βάζει να βρίζουν την οικογένεια Βαρδινογιάννη. Ασφαλώς φταίει η πολιτική Βαρδινογιάννη. Δεν υπάρχει η σωστή προσέγγιση μεταξύ της ιδιοκτησίας και του κόσμου. Έχει διαφορά το να βάζεις λεφτά και να είσαι απρόσιτος και άλλο να βάζεις λεφτά και να φέρνεις κοντά σου τον κόσμο, να είσαι οικογένεια».

Για τον Γιάννη Βαρδινογιάννη: «Έχω να μιλήσω καιρό με τον κ. Βαρδινογιάννη. Δεν θα έφευγα αν ο κ. Βαρδινογιάννης είχε βγει και είχε κάνει 5 πράγματα, να κόψει τις προεδρολογίες και αν ήταν κοντά μου και δεν θα με πολεμούσε πισώπλατα. Αρχικά ήταν κοντά μου, μετά επηρεάστηκε και δεν με στήριξε ούτε στο κομμάτι που δεχόμουνα λάσπη. Όταν 30.000 κόσμος τον έβριζε, εγώ πήγα και έκατσα δίπλα του. Και τότε δεν με ήξερε ο κόσμος. Και τότε κέρδισα την ΠΕΚ. Κάτι είδαν και με πίστεψαν. Ποτέ δεν ήταν Τιτανικός ο ΠΑΟ, είπε μια κουβέντα ο κ. Γιαννακόπουλος αλλά την ανακάλεσε. Η πολυμετοχικότητα διαλύθηκε από τον εγωισμό των μεγαλομετόχων.

Είναι δυνατόν να ξεκινάει το πρωτάθλημα και να γράφουν αν θα μείνει ή θα φύγει ο πρόεδρος; Ή να βρίζουν οι εφημερίδες εμένα; Χρειάζεται προσέγγιση με τον κόσμο. Εγώ δηλαδή τι έκανα; Εγώ του το έστρωσα στο δρόμο. Το καράβι έστρωσε. Ότι κι αν έγινε, ο κόσμος δεν φώναζε, ας ακολουθήσει την ίδια πολιτική. Εγώ την άλλη μέρα θα είχα φωνάξει τους φιλάθλους και θα τους έλεγα τι καραγκιοζιλίκια είναι αυτά; Όταν ξεκίνησα, φώναξα φιλάθλους από 15 συνδέσμους. Αρχικά με κοιτάζανε με καχυποψία. Έκατσα και τους εξήγησα όμως... Όλα αυτά τα πράγματα είναι ένας συνεχής αγώνας. Αν αυτή η προσέγγιση υπάρξει, θα λυθούν σημαντικά προβλήματα. Εγώ στη θέση του θα το έκανα. Εγώ με την ίδια ευκολία που μιλάω σε έναν εφοπλιστή, θα μιλήσω και σε έναν εργάτη στο λιμάνι και σε οποιονδήποτε. Εγώ θα φώναζα τους συνδέσμους όλους, θα φώναζα και τους μεγαλομετόχους».

Για την επικοινωνία με τους παίκτες: «Δεν ξέρω πως νιώθουν οι παίκτες μετά από τα όσα έγιναν. Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, βρέθηκα με κάποιους ποδοσφαιριστές, τους είπα να κοιτάξουν να στηρίξουν την ομάδα, ήρθαν και μου είπαν για προτάσεις που είχαν κάποιοι από αυτούς, τους είπα να μην παίρνουν τα μυαλά τους αέρα και να στηρίξουν τον ΠΑΟ. Μέχρι και αυτό βγήκαν και το διαστρέβλωσαν. Και με τον Νίκο Νιόπλια έχω μιλήσει».

Για Γόντικα και Φρέιτας: «Ο Γόντικας είναι ένας εξαιρετικός αθλητής, ξέρω ότι αγαπάει τον Παναθηναϊκό και θα κάνει ότι μπορεί για τον Παναθηναϊκό. Θα κάνει αυτό που μπορεί από τη θέση που είναι. Τον Φρέιτας δεν τον ξέρω καθόλου».

Για το πρωτάθλημα: «Φαβορί είναι ο ΠΑΟ, είναι νταμπλούχος, από την άλλη μεριά έχει κάνει σωστές κινήσεις ο κ. Μαρινάκης και μάλιστα μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Οι κινήσεις του ΠΑΟ με ικανοποίησαν, καλοί είναι, πιστεύω ότι θα βοηθήσουν. Το πρόβλημα του ΠΑΟ δεν είναι στον αγωνιστικό τομέα, είναι στο ενδοοικογενειακό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...