Νίνο: Νόμιζα ότι μου ανήκε ο κόσμος

Ο νεαρός τραγουδιστής παραχώρησε μια συνέντευξη σε γνωστό περιοδικό και αναφέρθηκε στην αναγνωρισιμότητα που κέρδισε από τη συμμετοχή του στο «Fame Story», αλλά και τη συμπεριφορά του.

«Τον τελευταίο καιρό νιώθω σαν να έχω ξαναγεννηθεί. Όλα αυτά τα χρόνια μου έλειπε η ηρεμία, να αισθάνομαι την ψυχή μου να ανασαίνει και να ανασταίνεται. Δεν ήταν εύκολο για μένα να φέρω όλη αυτή την ξαφνική και απότομη αναγνωρισιμότητα στα μέτρα μου, δεν ήξερα πώς να τη χειριστώ σωστά, αλλά τώρα είμαι καλύτερα, τώρα έχω συνειδητοποιήσει τι κάνω και πού είμαι εγώ ο ίδιος ως οντότητα», δήλωσε ο Νίνο στο περιοδικό «Down Town».

Ο 29χρονος τραγουδιστής παραδέχτηκε ότι είχε «καβαλήσει το καλάμι», λέγοντας χαρακτηριστικά: «Νόμιζα ότι μου ανήκε όλος ο κόσμος, αλλά τελικά δεν μου ανήκε τίποτα. Εκείνη την περίοδο με προσγείωσαν τα απανωτά χτυπήματα που έτρωγα από τον εαυτό μου. Θυμάμαι ότι, για τέσσερις μέρες σερί, δεν μπορούσα να κοιμηθώ».

Στερνή μου γνώση να σ’ είχα πρώτα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...