Χ. Βαρθακούρης: Σε λίγες ημέρες πατέρας



Ο γνωστός τραγουδιστής σε πρόσφατη συνέντευξή του μίλησε για την εγκυμοσύνη της συζύγου του, Αντζελίνα, αλλά και για τον θρησκευτικό τους γάμο.

«Η εγκυμοσύνη ήρθε γρήγορα, απροσδόκητα, αλλά δεν έπεσα από τα σύννεφα, όταν μου το ανακοίνωσε. Ήταν προπαραμονή Χριστουγέννων, ήμουν στο στούντιο και ήρθε με το τεστ κυήσεως και μου είπε ότι είναι έγκυος…».

Όσο για το θρησκευτικό γάμο: «Θα είναι ανοιχτός. Θα καλέσουμε όσους γουστάρουμε, όσους θέλουμε και όσους πρέπει. Έχουμε ένα χρόνο μπροστά μας».

Τέλος ο Χάρης αναφέρθηκε στην προσωπική ζωή του πατέρα του, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Το παράδειγμα του πατέρα μου είναι προς αποφυγήν. Του πεθερού μου είναι προς μίμηση».

Πηγή: Λοιπόν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...