"Η πληθωρική εμφάνιση με βοήθησε να κάνω καριέρα"

«Δεν μου προσφέρει κάτι πλέον το μόντελινγκ. Γι’ αυτό περνάει σε δεύτερη μοίρα επαγγελματικά στη ζωή μου». Με αυτή τη δήλωση, η Εύα Λάσκαρη ξαφνιάζει μετά από αρκετό καιρό. Μιλάει για το πόσο την έχει στηρίξει η πολύτεκνη οικογένειά της, την υποκριτική αλλά και την απόφαση που πήρε να αφήσει πίσω της τον λαμπερό χώρο της πασαρέλας. Το σέξι κορίτσι αποκαλύπτεται στην «Espresso της Κυριακής». Γεννημένη στην Αθήνα, είχε πάντα σκοπό να γοητεύει όλα τα άτομα που έρχονται σε συναναστροφή μαζί της! Καλομαθημένο παιδί της οικογένειας, η Εύα είχε πάντοτε μεγάλη αγάπη για τον χορό και από έξι ετών ξεκίνησε μαθήματα. Εχει πέντε αδέλφια που υπεραγαπά και η ευαισθησία της ήταν πάντα ένα από τα πλεονεκτήματα του χαρακτήρα της. Στο σχολείο ήταν πολύ καλή μαθήτρια, αλλά ποτέ δεν θέλησε να σπουδάσει, επειδή η ομορφιά της την «έσπρωξε» στον χώρο της μόδας. Τελειώνοντας, αποφάσισε να λάβει μέρος στα Πελοποννησιακά Καλλιστεία, το 2000, όπου και κατέλαβε την πρώτη θέση. Στη συνέχεια ήρθε ο διαγωνισμός ομορφιάς στον ΑΝΤ1, που της έδωσε το αναπληρωματικό στέμμα της Μις Γιανγκ.

Η δεκαετία που ακολούθησε ήταν πλούσια σε φωτογραφήσεις, πασαρέλες αλλά και γνωριμίες, που έφεραν την Εύα στην πρώτη γραμμή των επιτυχημένων μοντέλων χάρη στην πληθωρικότητά της. Η υποκριτική όμως, που μπήκε ξαφνικά στη ζωή της, τα άλλαξε όλα! Του χρόνου τελειώνει τη δραματική σχολή όπου παρακολουθεί μαθήματα. Εκανε το θεατρικό της ντεμπούτο στο «Χαμάμ Γυναικών» και αυτό το καλοκαίρι περιοδεύει σε όλη την Ελλάδα με την επιθεώρηση «Αχ ρουφιάνα πεθερά». Επίσης, στον κινηματογράφο εμφανίστηκε στο «I love Κarditsa» και είχε προτάσεις να παίξει σε σίριαλ στην τηλεόραση. Μόνη της τα κατάφερε και δηλώνει παρών στις νέες προκλήσεις.

- Τελικά, τι είναι αυτό που σε κάνει να είσαι ευτυχισμένηη;
Η δουλειά μου με κάνει να πατάω γερά στα πόδια μου. Εχω δεχτεί πολλά χτυπήματα και πολλές ανήθικες προτάσεις, αλλά ξέρω να προφυλάσσομαι. Αγαπάω τον χορό, μου αρέσει το τραγούδι και η υποκριτική. Με τη μεγάλη προσπάθεια που κάνω, βλέπω ότι έχει κάτι το ιδιαίτερα γοητευτικό για μένα. Μετά από μία δεκαετία στον χώρο αυτό, νιώθω να ξέρω τι κάνω και έχω ωριμάσει πολύ.

- Το μόντελινγκ δεν μου το ανέφερες στα θέλω σου και στις αγάπες σου…
Ο κύκλος αυτός έχει κλείσει και έχει περάσει σε δεύτερη μοίρα για μένα. Εκανα πράγματα, έγινα γνωστή, αλλά νομίζω πλέον ότι με εμποδίζει να εξελιχθώ ως άνθρωπος. Δεν είναι εύκολο να κάνεις καριέρα και να είσαι στην πρώτη γραμμή. Με ξέρεις από την πρώτη μέρα που ξεκίνησα και τα μυαλά μου δεν άλλαξαν. Πλέον, η προτεραιότητά μου είναι η υποκριτική.

- Αυτό είναι ουσιαστικά μία σκέψη σου, που τη μοιράζεσαι μαζί μας πρώτη φορά, από ό,τι καταλαβαίνω.
Τριγυρνάει στο μυαλό μου αρκετούς μήνες. Δεν λέω ότι τα παράτησα, αλλά δεν κάνω δουλειές, παρά μόνον επιλεκτικές πλέον. Είναι τόσα τα κορίτσια που μπαίνουν μέσα σε αυτό που λέγεται μόδα, που έχει χαθεί λίγο η έννοια του μόντελινγκ στην Ελλάδα. Μικρή είμαι ακόμη και άλλωστε κάποια στιγμή όλα έχουν το τέλος τους.

- Το μπούστο σου, λένε, ότι είναι ένα διαβατήριο για σένα όλα αυτά τα χρόνια στην καριέρα που κάνεις. Συμφωνείς;
(Χαμογελάει…) Εσύ τι λες; Είναι σημαντικό να αρέσεις ως γυναίκα και να λένε ότι είσαι σέξι. Νιώθω πολύ όμορφα με το σώμα μου και με το μπούστο που μου αναφέρεις. Ισως με βοήθησε και αυτό να αρέσω στους σχεδιαστές και στους φωτογράφους. Κάθε κοπέλα έχει κάποια χαρακτηριστικά που τη βοηθούν να προχωράει. Εγώ μάλλον άρεσα λόγω του ύψους και όλου του «πακέτου» που ανέφερες. Αλλά και πάλι έρχομαι σε δύσκολη θέση να μιλάω για μένα.

- Πόσο εύκολα ανοίγεσαι σε ανθρώπους που σε πλησιάζουν;
Πλέον, πολύ δύσκολα. Πάντα κάποιος σε πλησιάζει για να πάρει κάτι και όχι για να σου κάνει καλό. Αλλαξαν οι εποχές και ευτυχώς δεν είμαι στη δυσάρεστη θέση να κάνω ραντεβού για φαγητό, ώστε να πάρω μια δουλειά. Δεν εμπιστεύομαι εύκολα, αλλά όταν κάποιος με πολεμήσει, θα βρω τον τρόπο να του απαντήσω - όχι πλαγίως, αλλά face tο face.

- Σε χαρακτηρίζουν ως το καυτό κορίτσι των σέξι φωτογραφήσεων…
Επιλογή μου είναι που τις έκανα και συνεχίζω να τις κάνω. Βέβαια, με μικρότερη συχνότητα. Νιώθω καλά σαν Εύα, και από τη στιγμή που ήθελαν τα περιοδικά να είμαι στο εξώφυλλό τους, το γούσταρα. Δεν έκανα κάτι πρόστυχο. Απλώς τη δουλειά μου. Το να έχεις ταμπέλα που να λέει το κορίτσι των φωτογραφήσεων, απλώς με γοητεύει!

- Οι φίλοι σού έχουν φερθεί διπρόσωπα;
Μία και δύο φορές μόνο; Πληγώθηκα και ενοχλήθηκα πολλές φορές, αλλά δεν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο. Η μοναδική μου φίλη από τον χώρο είναι η Τζένη Τζιβεριώτη και όλες οι παρέες μου είναι εκτός δημοσιότητας.

- Είσαι έτοιμη να κάνεις οικογένεια;
Πιστεύω ότι έχω ακόμη χρόνο για να σκέφτομαι την οικογένεια. Είμαι σε μια ισορροπία και έχω μια σχέση εδώ και δύο χρόνια, που μου προσφέρει ασφάλεια και εσωτερική γαλήνη. Τον άνδρα τον θέλω δίπλα μου αρσενικό, με χιούμορ και με όρεξη για δουλειά, όπως εγώ. Δεν μου αρέσει καθόλου η τεμπελιά.


«Περίμενα να μου τα "χώσουν" περισσότερο για το “Χαμάμ Γυναικών”»

- Αλλάζουν τα πράγματα στη ζωή σου, Εύα, και ξαφνικά τον χειμώνα που πέρασε σε είδαμε σε μια θεατρική παράσταση εντελώς γυμνή. Hθελες να προκαλέσεις φαντάζομαι...
Ηξερα ότι από τη στιγμή που θα έπαιζα σε αυτήν τη θεατρική παράσταση («Χαμάμ Γυναικών») θα δεχόμουν κριτική. Να σου πω την αλήθεια, περίμενα να μου τα «χώσουν» πιο πολύ. Δεν έκανα κάτι κακό. Απλώς έπαιξα έναν ρόλο, που οποιαδήποτε κοπέλα κι αν ήταν, θα έβγαζε τα ρούχα της να μπει σε ένα χαμάμ. Ηταν ωραία εμπειρία, πάντως, που μου έφερε μια πρόταση να παίζω φέτος το καλοκαίρι στην κωμωδία «Αχ ρουφιάνα πεθερά», με την Ευαγγελία Σαμιωτάκη και τον Τάσο Περζικιανίδη. Ολα πάνε πολύ καλά και προσπαθώ πολύ! Τίποτα δεν μου δόθηκε στο χέρι και πέρασα από κάστινγκ.

- Πέρασες και από την τηλεόραση και τον κινηματογράφο. Υπάρχουν όνειρα και στόχοι;
Η συμμετοχή μου στο «Μίλα μου βρώμικα» και στην ταινία του Στράτου Μαρκίδη με γέμισε εμπειρίες. Ετοιμάζω να κάνω και ένα γκεστ στη δεύτερη ταινία του Στράτου Μαρκίδη, σε μια δραματική, και κάνω τον σταυρό μου να βρίσκομαι σε τόσο ωραίες δουλειές και με πρωταγωνιστές που μόνο να μαθαίνω επιδιώκω. Απλώς ονειρεύομαι μια σταθερή και αξιοπρεπή πορεία.

- Και αν κάποιοι σε κρίνουν αυστηρά, μπορεί αυτό να σου κόψει τα «φτερά» σου;
Εχω ακούσει τόσα από μεγάλη μερίδα δημοσιογράφων, που δεν έχω πλέον την πολυτέλεια να πέσω ψυχολογικά και να πω: τα παρατάω και φεύγω. Αν και είμαι πολύ καλά στις σχέσεις μου με τα ΜΜΕ, πιστεύω ότι μία κριτική μπορεί να σε κάνει καλύτερη, όσο και αν είναι σκληρή. Αλλά να δουν πρώτα και μετά να με κρίνουν.
εσπρεσσο

ΧΑΡΗΣ ΛΕΜΠΙΔΑΚΗΣ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Τι ωραίο μωρό είναι αυτή η Εύα . Θεά !!!!!!!

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...