«Γλάστρα ο Κωνσταντόπουλος»!


Ο Νικόλας Πατέρας ξεκαθάρισε ότι «δεν είναι δυνατόν να σπέρνω εγώ την διχόνοια», έριξε... καρφιά στον Τζίγγερ και τον Παύλο Γιαννακόπουλο. «Άλλο να βάζεις λεφτά και άλλο να είσαι... γλάστρα» είπε για Κωνσταντόπουλο!

Ο ΚΟΡΙΟΣ Γλάστρα με κύρος δηλαδή;

Ο πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ, είπε στο «Πρώτο Θέμα» σχετικά με τα συνθήματα κατά της οικογένειας Βαρδινογιάννη: »Εγώ βγήκα αμέσως και τα αποδοκίμασα. Θα ήθελα να έχουν κάνει το ίδιον ο Τζίγγερ και ο Γιαννακόπουλος όταν επί έξι μήνες έβριζαν τον ενεργεία πρόεδρο οι εφημερίδες τους.Μα είναι δυνατόν να σπέρνω εγώ διχόνια, που επί δύο χρόνια κατάφερα να κρατήσω ενωμένες τις δυνάμεις του Παναθηναϊκού».

Από κει και πέρα, για την διετία που οδήγησε το... καράβι του Παναθηναϊκού στους τίτλους, υπογράμμισε: «Εγώ αφιέρωσα το πολυτιμότερο αγαθό που έχει ένας άνθρωπος, τον χρόνο του και αφιερώθηκα στην ομάδα που αγαπώ. Εγώ και οι υπόλοιποι γνωρίζαμε οτι μπαίνουμε ως μικρομέτοχοι. Ποτέ δεν ζητήσαμε να κάνουμε κουμάντο.

Προσφέραμε γιατί αγαπάμε την ομάδα, χωρίς να περιμένουμε η επένδυσή μας να έχει μερισματική αξία.
Όταν γράφονται κακοήθη δημοσιεύματα που αποδίδονται στην οικογένειά μου και δεν βγαίνει να τα αποδοκιμάσει, σημαίνει οτι τα υιοθετεί. Οι συγκεκριμένες συμπεριφορές με ενοχλούσαν».

Τέλος, για τον Νίκο Κωνσταντόπουλο ανέφερε: «Είναι άλλη η προσφορά ενός ανθρώπου που βάζει λεφτά και εντελώς διαφορετική της... γλάστρας. Έριξε τον άνθρωπο στο λάκκο με τα φίδια».
gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...