Γνωστός τραγουδιστής κινδύνεψε να πεθάνει

Του έκοψαν τη σύνταξη και υπέστη σοβαρό καρδιακό επεισόδιο από τη στεναχώρια του!

Ο Τέρης Χρυσός ένας από τους δημοφιλέστερους τραγουδιστές των δεκαετιών του ’60 και ’70, λίγο έλειψε πριν από ένα μήνα να χάσει μέχρι και την ζωή του.


Ο τραγουδιστής εκτός από την σύνταξη των 550 ευρώ που έπαιρνε από το ΙΚΑ, πριν από δύο χρόνια αποδέχτηκε από το υπουργείο Πολιτισμού για την συνολική του προσφορά στο τραγούδι τιμητική σύνταξη 750 ευρώ.

Την δεύτερη σύνταξη την έλαβε πριν από αρκετό καιρό υπό την μορφή αναδρομικών, και το ποσό έφθασε τα 18.000 ευρώ. Δυστυχώς όμως δεν πρόλαβε να χαρεί τα χρήματα μια και ενημερώθηκε από του αρμόδιους ότι παίρνει την σύνταξη παράνομα. Μάλιστα κινδυνεύει να χάσει και το σπίτι του αν δεν επιστρέψει τα αναδρομικά.

Από την μεγάλη του στεναχώρια ο τραγουδιστής του θρυλικού κομματιού «Τάκα Τάκα»
μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με έντονους πόνους στην πλάτη, όπου οι γιατροί διαπίστωσαν ότι υπέστη οξύ έμφραγμα του μυοκαρδίου.

«Θέλουν να μας πεθάνουν αλλά δεν θα τα καταφέρουν», δήλωσε ο κύριος Χρυσός στην εφημερίδα Espresso και συμπλήρωσε: «Αυτό που έγινε είναι παράνομο και άδικο. (…) Από τη στεναχώρια μου έπαθα καρδιακό επεισόδιο και δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να μου συμβεί. Δεν κρύβω πως είμαι ιδιαίτερα αγχωμένος και στεναχωρημένος. Το ΙΚΑ μου ζητά να επιστρέψω τα αναδρομικά που πήρα από την τιμητική σύνταξη, τα οποία όμως έχω ξοδέψει σε διάφορες ανάγκες μου. Κινδυνεύω να χάσω το σπίτι μου γιατί μου έστειλαν χαρτί κατάσχεσης σε περίπτωση που δεν τα επιστρέψω…».

Πλέον, ο Τέρης Χρύσος έχει κάνει διακανονισμό με το ΙΚΑ και πρέπει να επιστρέφει κάθε μήνα ένα συγκεκριμένο ποσό, όμως η σύνταξή του δεν του αφήνει και πολλά περιθώρια.

Ο Τέρης Χρυσός πρωτοεμφανίστηκε το 1959 στο Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης όπου κέρδισε την πρώτη θέση τόσο στο διαγωνισμό όσο και στις καρδιές όλων που μέχρι σήμερα απολαμβάνουν τις επιτυχίες του.

Παρακολουθήστε video από πρόσφατη εμφάνιση του τραγουδιστή στην εκπομπή «Chart Show»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...