Η Πέγκυ Ζήνα βρήκε τον «παράδεισό» της


Η διάσημη τραγουδίστρια μαγεύτηκε από το πανέμορφο Μεγανήσι των Επτανήσων φέτος το καλοκαίρι, το οποίο επισκέφθηκε ούτε μία ούτε δύο, αλλά 4 φορές!

Η Πέγκυ Ζήνα δεν πέρασε απαρατήρητη από τους κατοίκους, οι οποίοι την υποδέχθηκαν με θέρμη και η ίδια τους το ανταπέδωσε, μιλώντας με τα καλύτερα λόγια για το νησί τους.

Ακολουθεί η συνέντευξη της Πέγκυ στο Μeganisi news, όπου μιλάει για τα επαγγελματικά της σχέδια αλλά και για τις εντυπώσεις της από το νησί.

Πώς αποφασίσατε να επισκεφθείτε το Μεγανήσι;

Η αγαπημένη μου φίλη, Μερώπη Κονιδάρη, εδώ και 4 χρόνια με καλεί στο νησί της, όμως μέχρι τώρα οι συνθήκες δεν το επέτρεπαν… Φέτος, λοιπόν, ήρθα με μεγάλη μου χαρά και ενθουσιάστηκα!

Ποιες οι εντυπώσεις σας από την παραμονή σας στο νησί;

Το νησί πάνω από όλα έχει μαγική αύρα, πολύ φιλόξενους ανθρώπους που φροντίζουν να νιώσεις οικεία, να φας καταπληκτικά, να πιεις καφέ, να περπατήσεις και τη στιγμή που θέλεις να απομονωθείς και να ηρεμήσεις.

Θα επιλέγατε στο μέλλον να το επισκεφθείτε για τις διακοπές σας;

Εννοείται! Ήρθα για μία μέρα και κατέληξα ξανά στο νησί άλλες τρεις από συνειδητή επιλογή.

Ποιο στοιχείο του νησιού σάς έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση και το κάνει να ξεχωρίζει;

Είναι σαν ζωγραφιά! Με τα γραφικά δρομάκια από το Σπαρτοχώρι ως το Κατωμέρι και καταλήγοντας στο Βαθύ στο υπέροχο λιμάνι του. Αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει, όμως, για μένα είναι η τοποθεσία του. Σαν να το έχουν αγκαλιά και να το προστατεύουν τα γύρω νησιά. Αλλά και το ίδιο είναι μια μεγάλη αγκαλιά για όλους μας, γι' αυτό και το όνομα του Μεγανήσι.

Θα σκεφτόσασταν μια μεγάλη εκδήλωση στο Ιόνιο με επίκεντρο το Μεγανήσι στο μέλλον;

Με μεγάλη χαρά! Θα την οργανώσουμε σίγουρα στο μέλλον.

Με δεδομένη τη μεγάλη κρίση των καιρών, τι μήνυμα θα στέλνατε στους Μεγανησιώτες;

Να συνεχίσουν να λειτουργούν έτσι ακριβώς όπως τους γνώρισα. Προσφέρουν την καλύτερη ποιότητα και ό,τι ζητήσεις με πολύ λογικές τιμές, χωρίς να κοροϊδεύουν τον κόσμο. Μόνο με φιλότιμο και αλήθεια μπορεί να αντιμετωπιστεί η κρίση. Και στο τέλος επιβιώνουν πάντα οι τίμιοι.

Η Πέγκυ Ζήνα πώς προσεγγίζει τη σημερινή εποχή δεδομένων όσων συμβαίνουν γύρω μας;

Ακριβώς έτσι. Κάνοντας τη δουλειά μου όσο καλύτερα μπορώ δίνοντας ψυχή, προσπαθώντας κάθε τραγούδι μου ν’ αγγίξει τους ανθρώπους και να γεννά συναισθήματα. Και φυσικά κάνοντας όσες υποχωρήσεις οικονομικές χρειάζονται για το γενικό καλό μιας δουλειάς. Με ενδιαφέρει η διάρκεια κι όχι μόνο το τώρα.

Ποια είναι τα σχέδια σας για τη νέα σεζόν και ποιες οι μελλοντικές σας κινήσεις;

Με χαρά μου συνεχίζω την υπέροχη συνεργασία μου με τον μεγάλο καλλιτέχνη κι αγαπημένο μου άνθρωπο Δημήτρη Μητροπάνο, με τον οποίο έχω την τιμή να τραγουδώ ένα ντουέτο στην καινούργια μου δουλειά που υπογράφουν η Ελεάνα Βραχάλη και ο Γιάννης Χριστοδουλόπουλος.


Με τι θα είστε η ίδια ευτυχισμένη στο μέλλον, ας πούμε μετά 10 χρόνια, τόσο στην καλλιτεχνική σας πορεία όσο και στην προσωπική σας ζωή;

Σε 10 χρόνια θα ήθελα να είμαι μαμά, να είμαι ακόμη με τον άνθρωπό μου και να μετράω κι άλλα όμορφα τραγούδια, που θα έχουν αγαπηθεί απ' όλους τους φίλους μου που με ακολουθούν μέχρι σήμερα.

Πόσο δύσκολο είναι για μια γυναίκα που εργάζεται στους δικούς σας ρυθμούς να κρατά σε ισορροπία την προσωπική της ζωή;

Προσωπικά δεν το θεωρώ δύσκολο για έναν άνθρωπο που βάζει προτεραιότητες κι αφήνει τη δουλειά, όταν πρέπει, έξω από το σπίτι και το αντίστροφο φυσικά. Για μένα η προσωπική μου ζωή είναι το λιμάνι μου και μόνο αν είναι ήρεμη μπορώ να λειτουργήσω καλά στη δουλειά μου.

Και μία τελευταία ερώτηση. Πώς περιμένετε τον ερχόμενο χειμώνα στη νυχτερινή Αθήνα;

Για να είμαι ειλικρινής φοβάμαι λίγο τον χειμώνα που έρχεται, αλλά είμαι από τη φύση μου αισιόδοξος άνθρωπος και πιστεύω πως ο Έλληνας, όταν πιάσει πάτο, μετά αρχίζει ν' ανεβαίνει πάλι στην επιφάνεια. Αν όλοι μας παλέψουμε και δεν επαναπαυθούμε, θα τη βρούμε την άκρη. Εύχομαι πάνω απ' όλα υγεία σε όλο τον κόσμο και δύναμη για ν' αντιμετωπίσει κάθε δοκιμασία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...