Η Τζίνα Αρβανίτη στο Piazza



Κωνσταντίνα Γαρνέλη
Από τους δρόμους και τις γειτονιές του Βύρωνα και τον προεκλογικό της αγώνα, στο στούντιο του Αlter, να εκφωνεί δελτία ειδήσεων. Φαίνεται πως η Τζίνα Αρβανίτη έχει βρει την «χρυσή τομή» για να τα προλαβαίνει όλα. Να είναι δημοτική σύμβουλος, δημοσιογράφος και πάνω από όλα μαμά!

Φέτος, όπως εκμυστηρεύτηκε στο ένθετο Piazza της εφημερίδας Veto, η ατζέντα της τα έχει όλα.

Προεκλογική εκστρατεία και δουλειά στο κανάλι. Οπότε το καταφύγιο της στο Λουτράκι, αποδεικνύεται ιδανικό για μίνι αποδράσεις. Όπως λέει, το πρώτο της δελτίο το είπε εντελώς τυχαία. «Όταν ανακοίνωσε ο Μπους τον πόλεμο κατά του Αφγανιστάν, πριν από πέντε χρόνια. Ήταν τρεις τα ξημερώματα, είχα βάρδια και ξεκίνησα με έκτακτο. Αν και θα αναλάμβανα παρουσίαση δελτίου λίγο αργότερα, μπήκα κατ ‘ευθείαν στα βαθιά. Πέρασε καιρός μέχρι να πω κανονικό δελτίο και όταν συνέβη ήμουν πολύ πιο ήρεμη. Μου ήρθε εύκολο».

Η πιο άβολη στιγμή της on air ήταν το 1999 όταν είχε γίνει σεισμός και την ώρα που ήταν στον «αέρα» άρχισε να κουνιέται το σύμπαν. «Δεν μπορούσα να σταθεροποιηθώ στην καρέκλα αλλά παρέμεινα στη θέση μου. Γύρισα στην κάμερα και είπα ότι γίνεται σεισμός και να κρατήσουμε όλοι την ψυχραιμία μας με τη λογική ότι αν αυτός που παρακολουθεί δει εμένα να φεύγω πανικοβλημένη εκείνος από το σπίτι του μπορεί να πηδήξει από το μπαλκόνι. Παρέμεινα στο στούντιο για έξι ώρες χωρίς να ξέρω τι κάνουν οι δικοί μου».

Αυτή την στιγμή, η Τζίνα Αρβανίτη εκτός από τη δουλειά της στο Alter, είναι και δημοτική σύμβουλος στη δήμο Βύρωνα. «Εχω πολύ λίγο χρόνο. Διάλεξα αυτό το επάγγελμα γνωρίζοντας τις απαιτήσεις του. Δεν περίμενα ότι θα κάνω διακοπές, ότι θα έχω ωράριο ή ότι θα είμαι χαλαρή. Από τον άνδρα μου, που είναι κι εκείνος δημοσιογράφος, υπάρχει κατανόηση. Θέλαμε να κάνουμε οικογένεια κι έχουμε μια κορούλα τριών χρονών, την Αγγελικούλα. Τη βλέπω όσο μπορώ και είτε εγώ είτε ο σύζυγός μου είμαστε πάντα κοντά της. Κάνουμε πολλά μαζί. Όλα τα παιδιά μεγαλώνουν έτσι γιατί είναι τέτοιες οι ανάγκες. Όταν έχεις ένα παιδί πρέπει να δουλέψεις εκτός κι αν είσαι άνετος οικονομικά. Τα παιδιά έχουν κατανόηση αρκεί να τους δώσεις να καταλάβουν».

Η δημοσιογράφος δεν κρύβει την εκτίμηση της για τον Νίκο Χατζηνικολάου. «Τον είχα και καθηγητή στη σχολή. Μου έκανε πάντα εντύπωση η αντικειμενικότητά του, το ότι δεν έπαιρνε ποτέ θέση και προσπαθούσε να κρατήσει τις ισορροπίες. Θεωρώ ότι είναι πολύ καλός σε αυτό που κάνει διαφορετικά δεν θα μπορούσε να αντέξει τόσα χρόνια στην κορυφή. Σαφώς όταν ήρθε στο κανάλι έχτισε ένα διαφορετικό δελτίο, αυτό που εκείνος ξέρει να κάνει καλά τόσα χρόνια».

Η εμπλοκή της με τα κοινά προέκυψε μετά από πρόταση του δημάρχου του Βύρωνα, το Νίκο Χαρδαλιά, στις προηγούμενες εκλογές. «Ήταν μια πρόκληση. Με ενδιέφερε να βοηθήσω τον Δήμαρχο και την περιοχή. Τον εκτιμώ και νομίζω ότι έχει κάνει πολλά και θα συνεχίσει να κάνει. Κάναμε μια τρομερή προεκλογική καμπάνια ενός μήνα. Είχα βγάλει όλη την οικογένεια στο δρόμο. Είχα χωρίσει το Βύρωνα σε τομείς και μοίραζαν φυλλάδια. Εκαναν πολύ δουλειά. Χωρίς υποστήριξη δε γίνεται. Τα δυο πρώτα χρόνια διετέλεσα πρόεδρος στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς και τώρα είμαι πρόεδρος της φιλαρμονικής, αντιδήμαρχος διεθνών και δημοσίων σχέσεων και εκπρόσωπος τύπου του Δημάρχου».
Αν μπορούσε θα εξαφάνιζε τις πολυόροφες πολυκατοικίες γιατί όπως λέει, «το ύφος του δήμου αυτού έχει το χαρακτήρα γειτονιάς. Είναι στα πλάνα μας να γίνει άμεσα η πράσινη διαδρομή η οποία σχεδιάζεται να είναι και η μεγαλύτερη στην Ευρώπη με πράσινο και ποδηλατόδρομους, σε όλο το Βύρωνα, έκτασης 43 χιλιομέτρων. Είμαι δημοσιογράφος. Δεν θα έμπαινα στην πολιτική γιατί πολύ απλά αγαπώ πολύ το επάγγελμά μου. Δεν σκέφτομαι να κάνω κάτι άλλο. Άλλο η πολιτική και άλλο η ανάμειξή μου με το Δήμο. Εκεί ήθελα να φτιάξω κάποια πράγματα για τη γειτονιά, τον κόσμο, τα παιδιά. Το είδα ως πρόκληση και ως ευκαιρία να πω μια κουβέντα που μπορεί να ακουστεί».

Το φετινό καλοκαίρι θα το περάσει με τον σύζυγο της, επίσης δημοσιογράφο Νίκο Μπακουλόπουλο στο Λουτράκι. «Ευτυχώς έχουμε το καταφύγιό μας και πολλές φορές, ειδικά το καλοκαίρι είναι η βάση μας. Πηγαινοέρχομαι από εκεί στη δουλειά. Το αγαπώ πολύ. Είναι σαν δεύτερο σπίτι μου. Άλλωστε δεν προβλέπονται διακοπές. Τον Νοέμβρη είναι οι δημοτικές εκλογές και αυτό το διάστημα θεωρείται προεκλογική περίοδος».
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VETO

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...