Η Δήμητρα ανακάλυψε την Αμερική!


«Θεωρώ ότι στην Ελλάδα το θέμα καριέρας μοντέλου πάει στο εκκολαπτόμενη βίζιτα. Οι πιο πολλές που δήλωναν μοντέλα έχουν καταλήξει να βγάζουν λεφτά πουλώντας το ίδιο τους το κορμί» και πρόσθεσε «έχω δει και γνωστές μου και φίλες μου και... τι να σου πω τώρα, δε θέλω να αναφερθώ σε ονόματα».

Αυτά είπε η Δήμητρα Αλεξανδράκη στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star χτες το βράδυ και ανακοίνωσε την αποχώρησή της από τον χώρο του μόντελινγκ.

Πως το φανταζόταν δηλαδή; «Να ʽχει σχέση με την ομορφιά, να ʽναι ωραίο και να ʽχει αυτή τη λάμψη. Αν δεις πραγματικά τι γίνεται στο μόντελινγκ αηδιάζεις και εγώ αηδίασα. Προτιμώ να κάνω κάτι δικό μου».

Αλλά δεν μας άφησε έτσι, πρώτα μας είπε τις δικές της εμπειρίες από τον χώρο της… βίζιτας: «Ναι, μου έχουν ζητήσει άλλα πράγματα 2 φορές. Ήμουν 17 χρονών και αν είναι δυνατόν δηλαδή. Ήμουν παιδί και μου ζήτησαν να κάνω διάφορα, τόσο βρώμικα πράγματα. Επίσης, είχα κανονίσει μια δουλειά με κάποια κυρία η οποία μου είπε ότι πρέπει πρώτα να βγω με έναν κύριο για φαγητό. Εγώ δεν βγήκα ποτέ και μετά μου έστειλε μήνυμα να μου πει ότι έτσι γίνονται τα πράγματα σε αυτή τη δουλειά και κακώς δεν βγήκα για φαγητό με εκείνον».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...