ΕΡΡΙΚΑ ΠΡΕΖΕΡΑΚΟΥ - Άλμα στη μικρή οθόνη...

Λίγες ώρες μετά την ανάδειξή της ως νικήτριας στο σόου του ΑΝΤ1 «Dancing with the stars» μίλησε στο «Βήμα» για την πρώτη θέση, για τη μετάβασή της από τον αθλητικό στίβο σε αυτόν της τηλεόρασης και αποκαλύπτει αν της έχει γίνει πρόταση να συνεχίσει την καριέρα της στη μικρή οθόνη.

- Πώς νιώθει μια κοπέλα η οποία μέχρι στιγμής έκανε πρωταθλητισμό στον στίβο και τώρα πλέον καλείται να...

...τον κάνει στην τηλεόραση; «Η αλήθεια είναι ότι δεν το είδα ως πρωταθλητισμό στην τηλεόραση. Μου έγινε αυτή η πρόταση από το κανάλι και το είδα ως μια καλή εμπειρία η οποία συνδυάζεται και με έναν πολύ καλό σκοπό. Ετσι το αντιμετώπισα και όχι ως πρωταθλητισμό».

- Ολη αυτή η εμπειρία πόσο διαφορετική ήταν για σας σε σχέση με ό,τι έχετε κάνει ως σήμερα;

«Ηταν πολύ ωραία. Αυτό φυσικά οφείλεται και στα άτομα που συμμετείχαν και τα οποία δίχως εξαιρέσεις ήταν όλα πολύ καλά. Για μένα σημαντικό στοιχείο ήταν το γεγονός ότι υπήρχε πολύ καλή πρόθεση και από την κριτική επιτροπή. Μάθαμε κάτι καινούργιο. Κάτι που ως διαδικασία μου άρεσε και μου αρέσει πάρα πολύ, μου έδωσε χαρά και το διασκέδασα. Είχα και την τύχη να συνεργαστώ με τον Θοδωρή Παναγάκο, ο οποίος είναι εξαιρετικός χορευτής και έτσι το είδα ως μια πολύ ωραία εμπειρία η οποία δεν φαντάστηκα ότι θα φτάσει ως εδώ αλλά και γι΄ αυτό είμαι πολύ χαρούμενη». - Στο τέλος αναμετρηθήκατε με δύο πολύ γνωστά τηλεοπτικά πρόσωπα,την Ευγενία Μανωλίδου και τη Ματθίλδη Μαγγίρα,τις οποίες καταφέρατε να κερδίσετε.Τι πιστεύετε ότι είναι αυτό που σας έκανε να ξεχωρίσετε έτσι ώστε να σας επιλέξει το κοινό,αν και δεν είχατε τηλεοπτική εμπειρία;

«Δεν έχω ιδέα. Το εννοώ αυτό που σας λέω. Δεν έχω απολύτως καμία απάντηση στο συγκεκριμένο ερώτημα. Αυτό που ξέρω και μπορώ να σας πω είναι ότι έλεγα κάθε φορά “τι ωραία που περνάω και πόσο πολύ θα ήθελα να παραμείνω άλλη μία εβδομάδα”. Δεν έχω ρωτήσει ούτε και εγώ τον εαυτό μου πώς έγινε όλο αυτό και κατάφερα να φτάσω ως το τέλος και δεν ξέρω αν θα το βρω και ποτέ. Μου έδωσε όμως πάρα πολύ μεγάλη χαρά ο κόσμος».

- Ο κόσμος που σας συναντά στον δρόμο τι σας λέει;

«Η αλήθεια είναι ότι στην παρούσα φάση δουλεύω πάρα πολύ στο camp και ό,τι ακούω το ακούω μόνο από τους μαθητές μου. Χαίρομαι πολύ να ακούω μικρά παιδάκια να μου λένε πόσο τους άρεσα και πόσο τους άρεσε και το “Dancing with the stars”». - Νιώσατε σε κάποια φάση του παιχνιδιού να παρασύρεστε από τον ανταγωνισμό; Αισθανθήκατε πίεση από τους συμπαίκτες σας;

«Οχι, και σας το λέω ειλικρινά. Και αυτό είναι κάτι που δεν το ένιωσα ποτέ ούτε και όταν έκανα πρωταθλητισμό στον στίβο. Ποτέ δεν παρασύρθηκα από την αίσθηση του ανταγωνισμού και της δύναμης. Το μεγαλύτερο μάθημα που έχω πάρει από τον πρωταθλητισμό είναι ότι όταν πραγματικά δίνεις τον καλύτερό σου εαυτό και διασκεδάζεις τη διαδικασία αυτό κάπου θα σε πάει. Θα πετύχεις το αποτέλεσμα και αυτό που πραγματικά εσύ θέλεις».

- Η τηλεοπτική σας καριέρα ολοκληρώθηκε με τον τελικό του «Dancing with the stars» ή υπάρχουν προτάσεις για να ενταχθείτε στο δυναμικό κάποιας εκπομπής την επόμενη τηλεοπτική σεζόν;

«Το ακούω συχνά τώρα τελευταία ότι μου έχει γίνει ή ότι θα μου γίνει κάποια πρόταση. Η αλήθεια είναι ότι δεν μου έχει γίνει καμία επίσημη πρόταση ως σήμερα και για όσα λέγονται και γράφονται ενημερώνομαι από τους δικούς μου. Για μένα η τηλεοπτική καριέρα μου στην παρούσα φάση ολοκληρώθηκε με το “Dancing with the stars” και αυτή τη στιγμή το μόνο που με απασχολεί είναι αυτό που κάνω εδώ και τώρα, δηλαδή η δουλειά στο camp με τα μικρά παιδάκια. Γενικά ακολουθώ την καρδιά μου. Αν και εφόσον μου γίνει κάποια τηλεοπτική πρόταση, τότε πάλι ακούγοντας την καρδιά μου θα σκεφθώ και θα αποφασίσω τι θα κάνω».

- Η καρδιά σας στην παρούσα φάση τι νιώθει σε σχέση με την τηλεόραση; Σας γεννήθηκε η επιθυμία να μπείτε στον συγκεκριμένο χώρο επαγγελματικά;

«Δεν ξέρω γιατί, όπως σας είπα, δεν μου έχει γίνει κάποια συγκεκριμένη πρόταση έτσι ώστε να μπω στη διαδικασία να το σκεφθώ. Για μένα όλα είναι όμορφα και η τηλεόραση είναι όμορφη και γενικά είμαι άνθρωπος ανοιχτός στα πράγματα. Εδώ ξεκίνησα στα 25 μου να κάνω πρωταθλητισμό, μου αρέσει το ρίσκο. Δεν μπορώ να σπαταλήσω ενέργεια στο τι μπορεί να γίνει, προτιμώ να απολαμβάνω και να ζω αυτό που γίνεται εδώ και τώρα».

- Το μεγαλύτερο ρίσκο που έχετε πάρει ως σήμερα ποιο είναι;

«Το γεγονός ότι στα 25 μου άφησα μια στρωμένη δουλειά και καριέρα για να κάνω πρωταθλητισμό τη στιγμή που όλοι οι άλλοι στη συγκεκριμένη ηλικία σταματάνε. Ηταν ίσως από τα μεγαλύτερα ρίσκα που έχω πάρει μέχρι στιγμής».

- Το μετανιώσατε; «Ούτε λεπτό. Ακόμη και αν μου έπαιρνε δύο-τρία χρόνια και δεν με πήγαινε πουθενά, κάτι που είναι απόλυτα φυσιολογικό, ακόμη και τότε δεν θα το μετάνιωνα».

- Γενικά παίρνετε ρίσκα; Σας φοβίζει το ενδεχόμενο της αποτυχίας; «Αυτό που σκέφτομαι είναι ότι σε μερικά χρόνια δεν θα υπάρχω. Γι΄ αυτό φροντίζω να ζω και να απολαμβάνω την κάθε στιγμή. Γι΄ αυτό και προσπαθώ να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για να είμαι καλά με τους ανθρώπους μου, με την οικογένειά μου, με τους ανθρώπους που αγαπάω, με ό,τι υπάρχει γύρω μου και επιλέγω να ζω με αυτό. Η ζωή είναι πολύ μικρή, γι΄ αυτό αξίζει να κάνουμε πράγματα και να ακολουθούμε την καρδιά μας». - Υπάρχει κάτι που σας πλήγωσε ή σας στενοχώρησε στη διάρκεια της συμμετοχής σας στο παιχνίδι;

«Παρ΄ ότι δεν γνωρίζω καλά τον χώρο της τηλεόρασης, θεωρώ ότι το περιβάλλον ήταν πολύ υγιές. Ολοι οι συντελεστές και όλοι οι συνεργάτες ήταν πολύ καλά παιδιά».
ΒΗΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...