Παραιτήθηκε από αντιπρόεδρος ο Αντώνης Αντωνιάδης


Αιφνίδια παραίτηση υπέβαλλε το μεσημέρι της Τρίτης ο αντιπρόεδρος του Παναθηναϊκού, Αντώνης Αντωνιάδης. Ο παλαίμαχος άσος του "τριφυλλιού" εξέδωσε ανακοίνωση με σαφείς αιχμές κατά του Γιάννη Βαρδινογιάννη. "Μια σειρά ενεργειών του έκαναν σαφές πως είμαι ανεπιθύμητος!" τόνισε χαρακτηριστικά, ενώ ξεκαθάρισε πως θα παραμείνει στο Δ.Σ.

"Προς

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Αγαπητοί κύριοι,

Δια της παρούσης υποβάλλω την παραίτησή μου από τη θέση του Ά Αντιπροέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου της ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ με άμεση ισχύ...

Κύρια αρμοδιότητά μου, μεταξύ άλλων, ως σήμερα υπήρξε και η αποκλειστική ευθύνη της σχέσης της ΠΑΕ με τους συνδέσμους οργανωμένων φιλάθλων.

Η ενέργεια του μεγαλομετόχου, κ. Γιάννη Βαρδινογιάννη να προσκαλέσει σε συνάντηση τους εκπροσώπους των συνδέσμων οργανωμένων φιλάθλων μέσω του Γενικού Διευθυντή της ΠΑΕ, κ. Φάνη Βουτσαρά, παρακάμπτοντάς με και χωρίς να έχω την παραμικρή σχετική ενημέρωση, θεωρώ ότι αφενός θίγει το πρόσωπό μου και τη θεσμική μου υπόσταση στην ΠΑΕ και αφετέρου έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά άλλων προσωπικών του ενεργειών που μου έκαναν σαφές ότι είμαι ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΣ.

Ουσιαστικά η τελευταία αυτή ενέργεια με κατήργησε από σήμερα. Σεβόμενος την τιμή, την υπόληψη και την προσφορά μου στο Σύλλογο δεν μου μένει παρά να παραιτηθώ και τυπικά από έναν ρόλο που ούτως ή άλλως μου στέρησε.

Παραμένω μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου αλλά και στρατιώτης του Παναθηναϊκού.

Με εκτίμηση,

Α΄ Αντιπρόεδρος
Αντώνης Αντωνιάδης".


http://www.balla.gr/?v=2&dbt=1&aid=6382

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...